Vis full versjon : Nye spillere!
tresteg
4th February 2006, 21:06
barca burde ha ny (nye) spiller(e) men hva slags??
barcelona har gode offensive spillere men dem er ofte opptat med andre ting som skade, kort og andre cuper å sånn. forsvarer'ne er nesten like gode på benken som på banen. keeper: ruler. de burde fortsette og satse på unge spillere. har dem flere unge spillere under 18 som skal spille til neste år.
messi var utrolig lur for barcelona. han var rett over 13år.
dem skulle hatt: j.s.park, rooney, robinho og noen unge utlendinger (brasil, argentina, cameroon, egypt, senegal, portugal, spania, frankrike. (forsvarere) hva syntes dere???:confused:
Ronaldinho
5th February 2006, 11:56
Henry inn for Larsson
En høyreback i reserve når Gio og Sylvinho blir for gamle.
Ellers en skadefri tropp
Romario
7th February 2006, 07:55
Har bare en ting å si å det er Zlatan !
Barca har tradisjoner med temperamentsfulle spillere som er genier med ballen.
Som Stoichkov, Romario og Maradona.
tresteg
7th February 2006, 10:51
hvor gammel er zlatan nå da?
Romario
7th February 2006, 18:08
Zlatan blir vel 25 i år.
Har blitt mye kritisert for å være arrogant men har en mistanke om at det er utslag av at mannen er over snittet innteligent og ofte blir misforstått.Han gir relativt syrlige svar på tiltale. Det bør vel være et hederstegn innen sportens verden der wannabees og posører begynner å bli i flertall.
Etter min mening er Zlatan verdens beste spiller (etter Ronaldinho).
Det er opp til ham selv om han skriver seg inn i historien ved siden av Maradona,Pele og Ronnie.
Spørs også selfølgelig om Sverige gjør det bra i EM/VM.
Men han er uansett en spiller som ville forsterket alle lag også Barca
Romario
7th February 2006, 18:47
Sjekk denne videoen av Zlatan
http://www.youtube.com/watch?v=sdHw6PXgK9g (http://www.youtube.com/watch?v=sdHw6PXgK9g)
Camp Nou
7th February 2006, 18:58
Vanvittig bra finteregister :D, som gleder et fotballhjerte.
Men Zlatan er nok ikke en billig mann. Juve gir ham nok ikke bort og etter ryktene og dømme er Real ikke helt uinteressert. Det er ikke akkurat prisdempende.
Henry kan man få på fri transfer til sommeren.
Barcatrygve
7th February 2006, 19:16
Heller Henry enn Zlatan. Henry får vi kanskje gratis. Bedre det enn en dyr Zlatan!
tresteg
8th February 2006, 08:44
takk for svar
barcathomas
7th April 2006, 12:58
de trenger ingen egentlig. når henke går vekk, blir det ronaldinho, eto'o og messi på topp! verdens beste angrep! messi kommer til å bli en klasse spiller! bedre enn han er i dag. et ungt forbilde for unge i dag. hva syns dere om det da? thomas:)
Barcatrygve
7th April 2006, 14:27
Vi trenger en litt mer Henke type. Henke er god på headinger. Det er ikke Ronaldinho, Messi og Eto'o. Eto'o er ok på headinger men det blir for lett å forsvare seg mot tror jeg. Det blir for likt.
Camp Nou
7th April 2006, 14:55
de trenger ingen egentlig. når henke går vekk, blir det ronaldinho, eto'o og messi på topp! verdens beste angrep! messi kommer til å bli en klasse spiller! bedre enn han er i dag. et ungt forbilde for unge i dag. hva syns dere om det da? thomas:)
Tror ikke du kan regne med at denne gjengen går skadefri eller ikke blir suspendert eller er ute av andre grunner i løpet av en sesong. Henke må erstattes. Og min favoritt er Henry.
tresteg
8th April 2006, 21:12
du har helt rett camp nou.
dem går ikke rett igjennom en sesong uten litt fri fra kamper!
vi har fremdeles ezquerro og maxi på reserve og eto'o ronaldinho og messi som a-lag så har vi henke som er begge deler han må erstattes å den rette er henry! tro oss!!!
rickybricen
11th May 2006, 11:11
De skulle hatt Cicinho fra Real, men det er vel håpløst.
rickybricen
11th May 2006, 11:12
Henry er savret på dette! Får de han inn på laget, så trenger de ikke å handle før neste år.
Visca Barca!
rickybricen
11th May 2006, 11:17
Cicinho på høyre back og Henry der Larsson var.
Tenk dere det offensive angrepet med Messi, Ronaldinho, Eto, Henry, Xavi, Van Bommel (Deco) og bakrekken som de bruker per i dag.
Sinnsykt!!!
Visca Barca!
tresteg
13th May 2006, 20:37
er ikke sikker på han real spilleren å er ikke sikker på at både henry, messi, ronaldinho og eto'o skal spille angrep. Da blir det heller eto'o og henry på topp og messi på høyre a midtbane og ronaldinho på venstre a midtbane og deco og giuly eller van bommel og xavi (iniesta motta) sentralt og GIO, puyol, edmilson og marquez bak, valdes keeper. det blir det beste
rickybricen
16th May 2006, 16:19
Det var det jeg tenkte. :-)
Visca Barca
rickybricen
18th May 2006, 14:28
Zlatan er en "primadonna" og krangler over alt han kommer. Ikke bra!!!
De må ha en som spiller på lag. Det er ikke mr Zlatan noe god til.
Camp Nou
18th May 2006, 14:34
Jeg er rimelig spent på hva Henry bestemmer seg for.
nvestol
18th May 2006, 15:19
slatan er for ego til å spille på barca!! Klarer det fint uten - det MÅ liksom ikke være en svenske på laget da!!!:cool:
tresteg
18th May 2006, 20:14
svensker er greie men ikke den, du ser jo på henke;)
nå som vi slo arsenal kan henry si farvell til arsenal får vi håpe,
han har jo ludovic giuly som er fransk:rolleyes:
Messinho
18th May 2006, 21:24
Kjøp Henry!, Det hadde vært fantastisk!
Ron, Eto'o, Messi, Giuly og Henry..Hadde vært konge Offensivt!=)
tresteg
19th May 2006, 11:08
vi har verdens beste angrep nå,, lurer på hvordan det går med henry også i angrep??
da blir vi nok verdens klart beste angrep:) :confused: :D :)
Barcatrygve
19th May 2006, 12:41
Bedre å kjøpe for mange enn å ha for få. Hvis vi får Henry blir det spennende å se hvordan det går med Arsenal.
Camp Nou
19th May 2006, 12:43
Nå skriver engelsk presse i dag at Henry kommer til å signere ny kontrakt for Arsenal. Så om det stemmer er det synd for Barca.
Men da er den saken ute av verden og vi kan konsentrere oss om andre.
tresteg
19th May 2006, 21:32
jepp, så det selv...da kan vi heller se på noen andre gode spisser som forlater klubbene sine billig som: martinez (dyr), nistlerooy (litt dårlig), defoe (god og billig fra tottenham.
torres er også en god men dessverre dyr spiller men henry får for mye av arsenal NÅ fordi arsenal vat at uten han er arsenal kaputt...så dem gir han alt dem eier.
Barcatrygve
23rd May 2006, 10:37
Vi kunne kanskje hatt Nistelrooy som benkesliter? Han er ganske lik som Henke og en finfin erstatter etter min mening. Men det beste hadde vært å kjøpe Torres hvis han ikke blir altfor dyr. Han scorer nesten hver gang han spiller mot Barca.
Camp Nou
23rd May 2006, 12:17
Men det beste hadde vært å kjøpe Torres hvis han ikke blir altfor dyr. Han scorer nesten hver gang han spiller mot Barca.
Da kunne vi kjøpt Milito brødrene fra Zaragoza i samme slengen. De herjer stort sett med Barca forsvaret i hver kamp.:D
Barcatrygve
23rd May 2006, 14:17
Hmm. Har ikke sett de men du har sikkert rett. Hva med å kjøpe Torres og Milito brødrene?:D
Valdés
23rd May 2006, 19:17
Hørt at Buffon også er linket til Barcelona :S Jeg personlig, liker ikke Buffon! Verken spillestil eller personlighet.. Og vi trenger ikke en ny keeper heller:)
Men hva synes dere:)?
tresteg
23rd May 2006, 21:00
enig med deg!
liker ikke buffon mulig jeg hater han på et vis men men men elsker valdes sin spillerstil og faktisk personligheten:)
buffon har spilt i italia hele livet å gidder ikke å sjifte klubb...ps..han er gammel også... men skal ikke bare prate drid, han er god og da:o
Valdés
23rd May 2006, 21:05
Ja, han er god, men jeg på en måte synes ikke han passer inn i spansk fotball.. Det høres vel litt rart ut, at en keeper ikke passer inn i en liga? Men det er bare det jeg mener da:) Det eneste jeg synes som er positivt med Buffon, er at han er god:) Liker ikke alt annet :S
tresteg
24th May 2006, 09:28
er litt usikker på de milito brødrene siden jeg hater zaragooza etter at de først slo barca så var de rasister mot eto'o men manageren de sin ordna opp igjen og det var en nydelig følelse...eto'o skal holde seg i spansk fotball hele livet, helt fra mallorca til barca i mange år uten å erta, plaga, rasistert, ødelangt:o
men ingen skal gjøre noe mot han siden de beste i barca for tida syntes jeg er eto'o og giuly faktisk å så messi og valdes å så ronaldinho og edmilson
Munka
28th May 2006, 17:22
Barcelona trenger absolutt ingen erstatninger i det angrepende førstelaget.
Eto'o
Ronaldinho Messi +++ Iniesta og Guily
Deco Xavi
Nå som Xavi er på beina igjen, er det lite som bør gjøres på midtbanen. En Larsson-erstatter er derimot nødvendig. Det betyr at vi må ha en god spiss som også tåler å sitte på benken. Personlig, er jeg glad for at Henry ikke kom. Hvorfor forandre på noe som allerede funker.
Henry er kankskje verdens beste spiss i arsenal, men Barca har verdens beste unge angrepstrio.
HAr hørt rykter om at frank har et godt øye til både Tevez og Mascherano i Corinthians. Begge er knallgode. Unge Mascherano ville vært genial i å ha i ankerrollen bak deco og xavi. En spiller som også er god lenger opp på banen.
Tevez er et supertalent. En dritstygg, men dritgod liten argentinsk angrepsspiller. Men han får vi konkurranse om. Tenker på Chelsea og Milan.
Midtforsvaret med Puyol og Maquez er bra, men jeg ønsker meg en chivu i tilegg.. Han kan spille både VB og CB. Hadde vært genialt med tanke på at gio og sylvinho begynner å ta på åra. På høyeresiden funker det greit en sesong til med Oggy og Ch.league-helten belletti.
PS: Andrade ville også vært et bra kjøp, kanskje til og med bedre enn chivu- ettersom at chivu er Non-eu i likhet med både Mash og Tevez
tresteg
28th May 2006, 20:31
fine ting du sier der:rolleyes:
masse-vis av ting barca kan gjøre
Jeg synes Carlos Tenorio fra Ecuador er ganske god. Kan ikke si noe mer fpør etter vm.
Deco20
29th May 2006, 14:33
Enig med at Tevez hadde vært bra...han er stygg, men hvem bryr seg når/hvis han presterer
Vi Trenger forsterkninger i den defensive parten av banen ettersom Gio og Belleti begynner å dra på åra
Forslag: Anthony Vanden Borre og Vincent Kompany fra Anderlecht...og hva med Luca Toni i angrep, han scorer jo mål.
Barcatrygve
29th May 2006, 15:40
Luca Toni hadde vært spennende men det spørs om han vil dra fra Italia og Fiorentina....
Deco20
29th May 2006, 16:08
Du sier no der...:)
Munka
29th May 2006, 16:56
Enig med at Tevez hadde vært bra...han er stygg, men hvem bryr seg når/hvis han presterer
Vi Trenger forsterkninger i den defensive parten av banen ettersom Gio og Belleti begynner å dra på åra
Forslag: Anthony Vanden Borre og Vincent Kompany fra Anderlecht...og hva med Luca Toni i angrep, han scorer jo mål.
Jeg er med på Vanden Borre og Kompany. Artige spillere. Men tror neppe Europas toppskorer (31 mål), luca Toni forlater Italia for å komme til Spania for å sitte store deler av sesongen på benken.
Forresten.. Har noen av dere sett Aguero? Han kan bli f... meg god! :D
tresteg
29th May 2006, 17:39
har hørt om han, han kan bli super spiller men noen andre unge spille som blir bedre som jeg tror er lionel messi(18) og charles N'zorbia (19), mitt råd
Deco20
30th May 2006, 22:28
Hva med Joaquin?? Han kan vel tenke seg å forlate Betis etter den begredelige 05/06 sesongen til klubben fra Sevilla.
Barcatrygve
31st May 2006, 07:39
Hva med Messi da? Joaquin spiller vel høyrekant gjør han ikke det?
Valdés
31st May 2006, 14:54
Real Madrid er villig til å betale 150 millioner for Messi, men Messi har svart at han vil bli i Barcelona:)
Deco20
31st May 2006, 15:41
Hva med Messi da? Joaquin spiller vel høyrekant gjør han ikke det?
Jo men han kan spille spiss og...;)
tresteg
31st May 2006, 19:55
jaha! hva skal vi med joaquin som er dyr (kanskje hvis ikke han er drit lei av betis) når vi heller kan se på juventus sine 3 spisser;)
treseguet og delpiero er nydelige:D
Barcatrygve
31st May 2006, 20:40
Trezeguet er en bra spiller. Del Piero har sagt at han ikke vil dra fra Juve. Mener også at vi ikke trenger Joaquin, men hvis han kommer gratis feks er det greit:D
Deco20
31st May 2006, 20:50
jaha! hva skal vi med joaquin som er dyr (kanskje hvis ikke han er drit lei av betis) når vi heller kan se på juventus sine 3 spisser;)
treseguet og delpiero er nydelige:D
Ja du sier noe...;)
tresteg
31st May 2006, 22:24
barca kan også se på de andre spiller'ne som nedved, treseguet, zambrotta og de siden dem går så billig + at de er venner å da er det lettere å få dem sammen hit!
og siden barca er en drømmeklubb skal minst en ville gå;) eller så er det greit med en gratis joaquin;)
Barcatrygve
1st June 2006, 07:26
Joaquin, Zambrotta, Trezeguet og Nedved hadde jeg ikke hatt noe imot. Synd vi ikke får Vieira.
har ikke så veldig sans for Joaquin egentlig. Zambrotta er ok, nedved er for gammel, 3cg er vedig god hard drakta hans også:)
tresteg
2nd June 2006, 15:18
ja 3cg er god og zambrotta er form og joaquin er ikke dårlig han heller:)
nei han er kanskje ikke så dårlig men ham er ikke en helt barca-type.
tresteg
3rd June 2006, 16:42
det har du fult rett i! vil mest ha zambrotta av dem , så treseguet...jeg syntes barca burde speide på n'zogbia (19) fra frankrike eller nigeria eller noe som spiller på newcastle:D han er så sinsykt god
Barcatrygve
19th July 2006, 21:55
Leser nå på vg.no og planetbarca at Zambrotta og Thuram kommer til Barcelona. Tror det bare gjenstår å forhandle med spillerne.
Jarlito
20th July 2006, 09:50
Jepp, står og i Mundo Deportivo. Begiristain har vært i Torino og forhandlet. € 5 mill. for Thuram og 2 sesonger, € 14 for Zambrotta og 4 sesonger. Kontraktene er i utgangspunktet skrevet under allerede. Står bare på om Juventus blir degradert eller ikke, og jeg tviler på at anken deres går igjennom.
Valdés
20th July 2006, 23:35
Nå er det offisielt at Thuram og Zambrotta skal til Barcelona da :)
http://www.fcbarcelona.com/eng/noticias/noticias/n06072018.shtml
Camp Nou
21st July 2006, 00:36
Nå er det offisielt at Thuram og Zambrotta skal til Barcelona da :)
http://www.fcbarcelona.com/eng/noticias/noticias/n06072018.shtml
Nå kom jeg nettopp hjem fra Barcelona. Rappa med meg et eksemplar av La Vanguardia på flyplassen, som også hadde denne historien.
Jeg har håpet på Zambrotta helt siden han overbeviste meg under hele VM. Han er mannen!
tresteg
21st July 2006, 12:24
helt korekt camp nou! jeg tengte hele tida for meg at zambrotta er en klassespiller som er god nok for a-laget til barcelona;)
thuram er også er klassespiller men spørs om han kommer på a.laget fordi barca har puyol, marquez, zambrotta, gio...bra rekke det..men selvfølgelig går ikke alle de spillerene skadefri eller andre grunner gjennom en hel sesong så da slepper thuram til;) dette er toppers barca og barca fan:D
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.