PDA

Vis full versjon : Eto til Chelsea.

Barcatrygve
15th February 2006, 20:43
Ja nå er det kommet et nytt rykte som jeg håper er bare noe tull.Hva mener dere? Barca mister mye hvis de mister Eto mener jeg!

tresteg
16th February 2006, 21:12
barca mister en stor sjanse til å holde seg best i spania hvis ikke gode spisser er der. eto'o , henke, ezquerro, maxi er ikke godt nok. spesielt hvis henke bli for gammel og eto'o skal selges. da er er det bare 2 igjen og dem er ikke akuratt verdens mestere heller.
håper eto'o blir og at dem får kjøpt en god spiss til ved siden av eto'o i angrep:)

Camp Nou
16th February 2006, 21:31
Ja nå er det kommet et nytt rykte som jeg håper er bare noe tull.Hva mener dere?

Enig i at man ikke skal legge for mye vekt på dette ryktet heller. Slike rykter oppstår hele tiden og topper seg mot sesongstart.

Men klart det at Chelsea er en av få, kanskje eneste som kunne vært i stand til å kjøpe Eto'o fri.

tresteg
17th February 2006, 15:22
helt sant. det er ca. 83% på at han blir. uansett trenger ikke chelsea han så grusomt mye. dem har jo drogba, kezman og gudjonsen og flere.
men dem treneger spiss men ikke nødvendighvis eto'o som er en god men dyr spiller.

Camp Nou
17th February 2006, 15:51
Som erstatter for Hernan Crespo, som vil tilbake til Italia, må jo Eto'o være perfekt for Chelsea.

Romario
17th February 2006, 20:46
Hvorfor skal Barca selge Eto`o?
Barca har nok penger, trenger en spiss til og selger da selfølgelig ikke en av verdens 5 beste spisser.
Var det samme med ryktene med Ronnie. Leste stadig vekk at han var klar for Chelsea. Kan ikke se at Laporta selger Kameruneren

Camp Nou
17th February 2006, 21:28
De gjør nok ikke det. Han har forresten en utkjøpsklausul på 150 mill euro.

Romario
17th February 2006, 22:14
Eto`o blir og får håpe på en god partner (andrevalg) til neste sesong.
Har stor sans for Villa men Valencia slo jo kloa i ham desverre.
Håper ikke ryktene om Henry ikke er sanne. Mener han får mye gratis med statiske forsvarere i PL. Noe statistikken underbygger med lite mål mot gode motstandere og i tillegg er jo mannen usynlig på landslaget.

Camp Nou
17th February 2006, 22:30
Blir spennende å se hvordan Arsenal gjør det mot Real i CL.

Ryker Arsenal der og ikke viser formstigning i PL er jeg så godt som skråsikker (i den grad man kan være det) at Henry stiller i Barca trøye neste sesong.

(På den andre siden håper jeg at Real ryker ut av turneringen også. Dilemma!! ;))

tresteg
18th February 2006, 17:56
håper mer at arsenal ryker for henry og barca's skyld med real ryker vell etterpå da i neste runde. real er ikke gode nok for alle gode lag i CL i år.
de 6 beste i CL i år er: barca, juventus, chelsea, byern munchen, lyon og inter milan. tøffe kamper hadde vært: barca- chelsea, juventus- lyon og munchen- inter.
men vet at ikke det går. bare barca mot chelsea som skal spille sånn som jeg viste.
juventus, barca (chelsea), muchen, lyon (inter) i semie finalen i CL.
finale: juventus - barca (chelsea).

juventus: de beste spillerene

KEEPER:
Buffon

FORSVAR:
cannavaro, zambrotta, thuram
MIDT:
nedved, camoranesi, vieira
ANGREP:
ibrahimovic, del piero, treseguet.

CHELSEA:

KEEPER:
cech

FORSVAR:
terry, carvalho,

MIDT:
j.cole, lampard, makelele, robben

ANGREP:
drogba, kezman,

BARCA:

kEEPER:
valdes

FORSVAR:
puyol, belletti,

MIDT:
deco, giuly, van bommel, xavi,

ANGREP:
eto'o, ronaldinho, messi.:) :) :)

barcathomas
7th April 2006, 12:45
ja barca mister et helt angrep om de mister eto'o.. han er verdens beste spiss og avslutter. raikjard kan ikke være så dum å gi slipp på han. vi må forsette å vise verden hva offensiv fotball er! ronaldinho, eto'o og messi på topp er uslåelig. thomas

barcathomas
7th April 2006, 12:47
greit dt framme på banen av barca, men ka men gio van bronckhorst bak da? han har vist veldig forbedringer i dt siste. han har nesten alt. langskudd, fart, takling, heading, og en god lagspiller. ikke glem han:)

tresteg
8th April 2006, 21:09
barca kan glemme å selge eto'o men henry tror jeg går uansett!

dejan
27th April 2006, 12:38
vet om når xavi kommer tilbake fra skdaen?, han har vært borte velldig lenge nå :( :

Camp Nou
27th April 2006, 12:45
Xavi er så godt som skadefri, og er aktuell til neste kamp. Han trener som normalt. Kanskje vi ser ham mot Cadiz.:)

rickybricen
11th May 2006, 11:04
Han kommer bare til å bli sparket ned. Man ser det gang på gang med blant annet spanske og franske ligaspillere som kommer til England og møter den fysiske fotballen som de spiller der. De får kjempe problemer og får ikke noe til. Se på f. eks Forlan som så vidt fikk spille i Man. U men dro til La liga og ble toppscorer foran Eto. Tror neppe Eto vil utsette seg for det og det kalde været de har i England i forhold til Spania.
Nei. Han har det bra i Barca.

tresteg
13th May 2006, 20:31
helt korekt, han hører hjemme i barca:)
spansk fotball er det beste umtat rasistene:(

Messinho
19th May 2006, 13:25
eto'o hører hjemme i barcelona. Han SKAL ikke til Chelskji! punktum:D

Jarlito
19th May 2006, 17:14
Hvor er det dere finner disse ryktene om at Eto'o skal til Chelsea? Kan ikke finne noe om det her i de spanske avisene...

Camp Nou
19th May 2006, 19:44
Ja nå er det kommet et nytt rykte som jeg håper er bare noe tull.Hva mener dere? Barca mister mye hvis de mister Eto mener jeg!

Tråden er fra februar, så du finner nok neppe noe i avisene nå. Men disse ryktene oppstår med jevne mellomrom.

tresteg
19th May 2006, 21:33
ja, men de er slutt nå ferdig med det...