PDA

Vis full versjon : Camp Nou

Rambo Roy
20th February 2006, 16:02
Jeg skal reise ned å se Barcelona mot Deportivo og har fått sete på felt 1A, noen som har peiling på hvor det er på stadion?

Camp Nou
20th February 2006, 17:21
Jeg har kun kjøpt via svartebørs og aldri sett billettene ;)

Her er en oversikt
http://www.stadiumguide.com/noucampplan2.jpg

tresteg
20th February 2006, 20:13
det er min drømm å dra til selveste barcelona storbyen og være på seøveste nou camp med 80 000 tilskuere. min eneste og store drømm:cool:
barca har jeg heid på i bare 8 år men er jo bare 14 så det er litt mye. for jeg bodde i stavanger før men nå bor jeg i kristiansand.
barca er klubben i mitt hjerte og en stor drømm.....
du rambo... er utrolig super duper heldig.
ultra huper. æ messunner deg så høyt. vi har leilighet i spania men langt i fra barcelona så der er vi aldrig:(

Camp Nou
20th February 2006, 20:25
En fantastisk by! Et sinnssykt stadion.

Men det finnes flere fine byer i Spania. Valencia er flott. Jeg så faktisk Valencia på Mestalla før jeg så Barça på Camp Nou.

Og ser man bort fra Real, så kan man ikke nekte for at Madrid er en flott by.

tresteg
20th February 2006, 21:04
hehe. jeg skal til england å se chelsea - tottenham med komfirmasjonen
og etterpå kanskje en månde etterpå skal jeg se newcastle - wigan. litt heldig da ja men ikke så heldig som rambo roy eller hva han het. han skal jo til barcelona. oho. ultra heldig. når jeg blir stor skal jeg kjøpe leilighet ikke så langt i fra barcelona siden det blir litt billigere så skal jeg dra der 4 ganger i året.
se barca kamp alle gangene:) og bade på hvite sand strender:)
barca ruler og camp nou (nou camp) ruler også mye.
europas største stadion og omtrent verdens beste lag og omtrent verdens fineste by og alt. alle heier på manchester unisted. der for viser jeg makt ved å heie på barca:) en stor melding men en fin drømm:)

Juan
5th March 2006, 20:12
det er min drømm å dra til selveste barcelona storbyen og være på seøveste nou camp med 80 000 tilskuere. min eneste og store drømm:cool:
barca har jeg heid på i bare 8 år men er jo bare 14 så det er litt mye. for jeg bodde i stavanger før men nå bor jeg i kristiansand.
barca er klubben i mitt hjerte og en stor drømm.....
du rambo... er utrolig super duper heldig.
ultra huper. æ messunner deg så høyt. vi har leilighet i spania men langt i fra barcelona så der er vi aldrig:(

Jeg er jo ganske mye eldre enn deg, men jeg ble egentelig Barcatilhenger da Johan Cruyff flyttet dit... det var vel på høsten 1973? På den tid fantes det jo ikke internett og vi hadde bare en TV-kanal i Norge så det var lite informasjoner å hente. Man måtte saumføre avisene for å få vite noe om FC Barcelona.
Nå bor jeg fast i Spania, ikke i Barcelona men har likevel tilgang til ALT! Jeg fikk gåsehud over hele meg første gang jeg gikk inn på Camp Nou... 98000 tilskuere! Og jeg får den dag i dag gåsehud hver gang jeg hører noen strofer av Barca-sangen.... eller hymnen som de sier her!

tresteg
5th March 2006, 23:19
vi lever oss inn juan:) barca er en drømm. en dag skal jeg til nou camp og se barcelona spille;)