PDA

Vis full versjon : Barcelona møter Benfica

Camp Nou
10th March 2006, 12:11
Barcelona møter Benfica i Champions Leagues kvarfinale. Benfica som trenes av den gamle Barcelona legenden Koeman slo ut regjerende mester Liverpool i sist runde.
...Les hele artikkelen.[/B] (http://fcbarcelona-web.com/index.php?option=com_content&task=view&id=452[B)

Barcatrygve
10th March 2006, 14:53
Joho! Tror vi har en god sjans mot Benfica. Bra det ikke ble Juventus.

Camp Nou
11th March 2006, 10:25
Jepp. Bra vi slapp italienske lag i kvarten.

Det Benfica viste på Estadio da Luz eller Anfield skremmer ikke noen. Så dette bør vi klare.

Barcatrygve
11th March 2006, 18:00
Ja. Tenk om det hadde blitt Milan eller Juventus. Grøss!

real-hatar
12th March 2006, 05:37
einaste grunnen t at benfica slo ut liverpool, va fordi liverpool spilte to dårlige kamper. Mot Barca e d ikkje så enkelt fordi når Barca spille dårligt, spille dei lika godt som real på sitt "beste".

Barca fan
12th March 2006, 14:52
Dette burde bli en enkel match for barcelona.. Men sist kamp slo de Liverpool ut, dette måtte være et sjokk for Liverpool supporterene. Konan har selv spilt i Barcelona i sin tid,,. Han gjør sikkert alt for å vinne

Barcatrygve
12th March 2006, 15:40
Ja men han vinner ikke! Hahaha!

Juan
12th March 2006, 23:33
I og med at Carles Puyol er ute grunnet karantene (gule kort) .... selv om vi har alle stjernene på topp, så ER Carles kanskje den viktigste spilleren? Personlig rangerer jeg ham som den beste spanske fotballspilleren f.t. Det han gjør i forsvaret er ikke akkurat vakkert, men duverden så effektivt! Frank har vel allerde planen klare, den luringen, vi får stole på at han gjør de nødvendige taktiske endringene. :)

Ronaldinho
13th March 2006, 20:53
Kanskje den beste spanske fotballspilleren, men ikke den beste fotballspilleren i Spania etter min mening. Heller ikke i Barcelona. Deco og Ronaldinho er minst like viktige for laget.

Og dersom både Puyol og Deco er ute blir det krise.

Vi så jo det i cupkampen mot Zaragoza hvor vi gikk på en smell.

Uregistrert
15th March 2006, 13:18
Bra dette håper dette blir en KLAR seier!

"ingen reklame"

Camp Nou
15th March 2006, 13:33
Bra dette håper dette blir en KLAR seier!

"ingen reklame"

Beklager men slik reklame fra uregistrerte blir slettet. Alternativt er det kun registrerte medlemmer som får skrive her.

Barca fan
15th March 2006, 13:50
Håper vi klarer dette Barcelona, det hadde vært genialt. Ronaldinho er en triksi kar Eto`o er også bra. Håper bare ikke Rikjiard spiller med Larsson du så sist hvordan han bommet alene mot keeper sist kamp, men scoret også da:)

Camp Nou
15th March 2006, 13:58
Henke er vel den mest effektive spissen i klubben for tiden. Scorer jevnt og trutt. Bra i forhold til antall spilte minutter!:)

tresteg
16th March 2006, 21:24
maxi blir god etter hvert. da har henke gått og ezquerro kommer aldrig til men eto'o mulig henry og maxi i angrep er best. men kampen mot benfica sier alle er lett mede hysj...... de er gode... slår både man utd og liverpool. de er noen små favoritter i CL i år:( samme med porto i forfjor...dem vant med dårlig lag hehe litt da...

Juan
18th March 2006, 23:33
Kanskje den beste spanske fotballspilleren, men ikke den beste fotballspilleren i Spania etter min mening. Heller ikke i Barcelona. Deco og Ronaldinho er minst like viktige for laget.

Og dersom både Puyol og Deco er ute blir det krise.

Vi så jo det i cupkampen mot Zaragoza hvor vi gikk på en smell.

Desverre er ikke Cupen så verdsatt her i Spania slik den er i Norge og England. Du kan jo bare titte over grensa til "søta bror" ikke der heller er det noe sus over cupen. Egentelig er jeg litt stolt over at den er så stor i Norge, relativt på høyde med England!

Men tilbake til temaet, Puyol ute på grunn av kort, Marques og Edmilson kanskje skadet... og et Benfica på hogget! Tviler på en borteseier der... vi har et problem i forsvaret! Men hjemme tar vi dem så det suser!

Venter på Xavi!!!!!! Mucho tiempo! Que pasa?

Ronaldinho
19th March 2006, 10:11
At cup ikke er like stort i Spania er ikke noe argument for å rangere viktigheten av spillere.
MEn jeg er enig i at vi står foran en utfordring i forsvaret om man ikke får orden på muskulaturen til Marquez og Edmilson

tresteg
20th March 2006, 20:59
gruer meg, men barca tar dem ca 2-0 på hjemme

Uregistrert
23rd March 2006, 08:36
Benfica kommer til å tape stort Barcelona kommer garantert til å vinne 4-0 minst benfica sucks

tresteg
23rd March 2006, 14:22
tror ikke du har mye peiling!. på borte tror jeg barca får 1-1 mens på hjemme blir det 2-0 kanskje 3-0