Vis full versjon : Edmílson med i troppen
Camp Nou
17th March 2006, 22:42
Barcelona vant frem i klagen sin om berettigelsen av det andre røde kortet Edmílson pådro seg i sist kamp mot Osasuna. Kortet ble trukket tilbake og spilleren er følgelig tilgengelig og tatt ut i troppen som møter Real Sociedad i morgen.
...Les hele artikkelen.[/B] (http://fcbarcelona-web.com/index.php?option=com_content&task=view&id=455[B)
Barca fan
18th March 2006, 11:12
Barcelona har ifølge The Mirror sagt nei til et bud på 575 millioner kroner for Samuel Eto'o.
Den engelske avisen skriver at Barcelona fredag hevdet at de sa nei et bud fra Chelsea på 575 millioner kroner for Samuel Eto'o. London-klubbens eier, Roman Abramovitsj, ga grøny lys for verdensrekordforsøket. Den kamerunske spissen ville ifølge The Mirror blitt verdens dyreste spiller dersom overgangen hadde gått i orden.
Chelsea skal ha kommet med tilbudet under en bankett før den siste Champions League-kampen mot Barcelona. Klubbdirektør Peter Kenyon skal ha gitt tilbudet til Barcelona-president Joan Laporta ansikt til ansikt. Spanjolens svar skal ha vært at Eto'o ikke er til salgs for alt gullet i verden.
Hvis dette stemmer, er det i så fall andre gang at Chelsea har fått nei på bud på Samuel Eto'o.
Manager José Mourinho har jaktet på en spiss i ypperste verdensklasse lenge, men så langt har verken Andrej Sjevtsjenko, Adriano eller Zlatan Ibrahimovic
Camp Nou
18th March 2006, 14:36
Chelsea er suverene i Premier League, men har til gode å overbevise i Europa.
Skal Chelsea bygge et lag som kan kjempe i toppen i Europa, er det bare naturlig at går etter de beste ;).
Jeg ser det som mer sannsynlig at Lampard stiller i Barça drakta sommeren 2007, enn at Eto'o eller Ronaldinho går andre veien.
Fremtiden er Barças - ikke Chelseas. Det tror jeg spillerne våre skjønner.
Forøvrig er det kun en spiller jeg virkelig ønsker meg fra Chelsea. Og det er målvakten. Verdens beste etter min mening (uten at jeg har sett alle keeperene i verden;)). Jeg begynner å lure på om Valdes virkelig er fremtidens keeper i Barcelona.
tresteg
20th March 2006, 20:55
super cech!!! helt enig i det. Valdes er kanskje ikke den beste men god er han, det skal han ha:) men cech er klart verdens beste keeper i følge meg også. en i min klasse er flink keeper, så kaller vi han cech så rødmer han:)
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.