Vis full versjon : Fakta i forkant av kveldens kamp
Camp Nou
1st April 2006, 17:00
I forkant av kveldens storoppgjør har fcbarcelona.com samlet noen interessante fakta som omhandler historikken omkring kampene mellom Barca og Real Madrid.
...Les hele artikkelen.[/B] (http://fcbarcelona-web.com/index.php?option=com_content&task=view&id=460[B)
tresteg
1st April 2006, 20:56
Barca har vært bedre enn Real Madrid til sammen syntes jeg. Og Barca stiller med mye bedre tropp (nesten) enn noen sinne men må innrømme den forje gang på bortebane var bedre.
Barca knuste dem 0-3.
men spiller xavi nå?
tipper barca vinner ca 2-0
Valdés
1st April 2006, 22:05
Xavi spiller ikke idag.. Men kampen endte med 1-1 :S Jeg hadde vel forventa seier til barca, kanskje 3-1, men 1-1 er bedre enn tap..:) Barcelona hadde ganske mange sjanser, men klarte bare å score på straffe. Like før kampen slutta, da Henke nikka ballen, akkuart der syntes jeg det burde bli mål, siden Henke er jo så treffsikker med hodet hans.. Eller hva jeg enn nå skal kalle det der med hodet hans.. Hehe.
Barcatrygve
2nd April 2006, 07:38
Det var dårlig av dem å ikke vinne den kampen. Men det viktigste er at vi er foran Real med en betrygende 11 poengs ledelse.
Valdés
2nd April 2006, 14:23
Enig der..
Men Barca har alt for mange spillere som er småskadet og skadet! Thiago Motta pådro seg en strekkskade i går kveld i duellen med Ronaldo.
Men er det noen som vet når Messi er klar til å spille igjen? :S
Barcatrygve
2nd April 2006, 15:34
Ikke vet jeg men er Marques også skadet? Isåfall begynner det å bli problemer i forsvar.
Valdés
2nd April 2006, 16:52
Ja, Marques er skadet. :S
tresteg
2nd April 2006, 18:58
er edmilson frisk?
messi er snart frisk eller så er han frisk nå:confused: tror jeg
motta er ikke skadet lenge...tror barca stiller med en konge tropp til oppgjøret mot nabolandet benfica.
også på hjemmebane;) :)
håper bare barca klarer å slå dem
Valdés
3rd April 2006, 15:51
Spiller Messi på onsdag, mot Benfica? :S
Forventer virkelig at Barca vinner på onsdag altså..
Uregistrert
4th April 2006, 15:07
nei messi spiller ikke. dumt. han er vel verdens største talent for tiden, så jeg lurer på hvorfor rikjard bruker henke i stedet for. han er god han og, men gi unggutten en sjanse til å vise hva han er. hilsen barca fan thomas
Barcatrygve
4th April 2006, 16:18
Tenk hvis ikke Barca vinner! Dem kan vel ikke tape på hjemmebane?! Syns de viser noen svakhetstegn med å ikke slå Real med 10-11 på hjemmebane.
Valdés
4th April 2006, 16:47
Enig i at Messi er verdens største talent, + at han er på en alder av 18.. Men kanskje Rijkard heller vil hvile ut Messi til helgen. Og så i tilfeldig Barca kommer til videre i Champions League ;), så kanskje Rijkard bruker unggutten da :) hehe..
tresteg
4th April 2006, 19:00
god svart Valdes. men fremdeles staves treneren til barca sånn: Rijkaard
både til deg uregistrert og valdes.
barca kommer til å slite bak for å være helt erlig men blir super spennende.....
Valdés
4th April 2006, 19:07
Ja, Rijkaard** =D hehe..
Tipper foresten at kampen i morgen ender med uavgjort, for å si det sånn.. :S
tresteg
5th April 2006, 14:33
ja, det blir kanske daut tror jeg men straffe konk kan vi ikke si er umulig.
da har barca fordel:)
Barcatrygve
5th April 2006, 19:25
Tviler på at det blir en dårlig kamp. Har til gode å ikke se Barca spille offensivt på hjemmebane. Benfica så ikke ut som noe storlag for en uke siden.
Valdés
6th April 2006, 17:28
Nå som Barca er kommet i semifinale, så må da vel Messi spille på onsdag , mot AC Milan:D? Er ganske så sikker på det altså.
Barcelona spilte en utrolig god kamp på onsdag:):D:D Hadde vel forventa uavgjort + straffekonk, men 2-0 er jo helt supert =D
Camp Nou
6th April 2006, 21:07
Semien går 18. april. Regner med at Messi er klar da :)
tresteg
8th April 2006, 20:26
helt enig! han spiller helt sikkert.
ac tror jeg faktisk er en smule dårligere enn benfica som har vist store og sterke sider (fordeler for laget)
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.