Vis full versjon : Fortsatt reklamefri drakt
Camp Nou
9th May 2006, 19:17
FC Barcelonas president bekrefter at drakten fremdeles vil være reklamefri.
...Les hele artikkelen.[/B] (http://fcbarcelona-web.com/index.php?option=com_content&task=view&id=486[B)
tresteg
10th May 2006, 15:00
tror faktisk barca taper på det!
dem burde hatt sponsor, men ikke så farlig
Barcatrygve
10th May 2006, 16:13
Med tanke på pengene er det dumt men på tanke av drakta syns jeg det er fint.
tresteg
10th May 2006, 19:55
helt enig!
bra at barca er litt utenom det vanelige:D
men sponsor har vi vell men ikke på trøya (hovedsponsor)
rickybricen
11th May 2006, 10:09
Det er ingen landslag som har reklame på sine drakter og Barca er landslaget til Catalonia. Derfor står det med stor respekt at de dropper reklame på disse...
Visca Barca!!!
Camp Nou
11th May 2006, 15:01
Det er ingen landslag som har reklame på sine drakter og Barca er landslaget til Catalonia. Derfor står det med stor respekt at de dropper reklame på disse...
Visca Barca!!!
Artig poeng!! :D
batman6000
11th May 2006, 20:47
Visca Barca!!!
BArcelona er ikke landslaget til katalonia. katalonia har et eget landslag med drakter i gule og rød slik det lille flagget som kan sees i kragen på barca draktene. dette landslaget spiller også med egene innbyggere slik som alle andre landslag som f.eks oleguer som også spiller på barca. grunnen til at barca ikke har reklame på drakta er fordi byen barcelona sponser dem derfor holder det med merket av barcelona.
Camp Nou
11th May 2006, 21:48
Jeg er da klar over at Barca ikke er landslaget til katalonia, men det var da likefullt et "artig poeng".
tresteg
13th May 2006, 19:20
ingen klarer å lure camp nou, det er jo ikke landslaget, det går jo ikke men helt sant artig poeng.
Valdés
14th May 2006, 21:01
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt draktene, og i tillegg når de er til salgs:)?
tresteg
14th May 2006, 21:14
hvor kan jeg kjøpe den nye barca drakta som kommer til neste sesong?
hvis det går:)
hva er den komplette 06/07 drakra til barcelona?
Camp Nou
14th May 2006, 21:25
Du kan ikke foreløpig. Den er så vidt jeg vet ikke lansert ennå.
Men du skulle jo til Barcelona i sommer. I fjor kjøpte jeg den nye drakta der i juli.
tresteg
14th May 2006, 21:30
ja, kan jo vente men orker ikke å vente så lenge jeg som er ekte barca fan.
konfirmerte meg i går, så har litt penger.
har bare en 2002/2003 drakt...gammal drakt
Camp Nou
15th May 2006, 07:17
I fjor ble draktene lansert 27. juni. Så dersom de lanseres på samme tidspunkt i år, må du nok vente.
tresteg
15th May 2006, 17:20
ja, må nok det:( :)
gleder meg mye:D
Valdés
15th May 2006, 17:56
Ja, får vente jeg å:)
Samme som Tresteg, gleder meg kjempemye:D
Foresten, er det noen som vet hvordan den nye keeperdrakten skal seendes ut :S ? Hadde nemlig tenkt å kjøpe en keeperdrakt med V. Valdés - trykk på også:)
tresteg
18th May 2006, 19:24
jeg skal kjøpe ronaldinho og eto'o og valdes og messi og giuly og deco og xavi og maxi og ezquerro og gio drakt
Camp Nou
18th May 2006, 19:38
jeg skal kjøpe ronaldinho og eto'o og valdes og messi og giuly og deco og xavi og maxi og ezquerro og gio drakt
Fikk mye ut av konfirmasjonen du :D
Spørs om Santi og/eller Maxi er der til neste sesong da.
Jeg har 5 Barca drakter og ingen av dem har navn på. For meg er klubben det viktigste. Hadde jeg latt meg friste til å kjøpe en med Figo i sin tid, hadde jeg nok angret bittert nå;)
tresteg
18th May 2006, 20:00
vet! skal ha en uten navn også
Barcatrygve
23rd May 2006, 09:40
Skal nok ha meg den nye drakta men får se om den ikke blir utsolgt i Norge. Gidder ikke å dra til utlandet så får håpe den kan være under juletreet i år.:D
tresteg
23rd May 2006, 20:13
du har rett!
men jeg får pakka i oktober siden da har jeg bursdag:D
ønsker meg bare drakter:cool:
men skal kjøpe ihvertfall en argentina drakt og en barca drakt og en newcastle drakt og mulig brasil, norge, start, mexico og villareal.
Xavi
11th November 2006, 22:53
Jeg skal enten få den orange borte-drakta (mamma liker den ikke så jeg tviler) eller hjemmedrakta til jul jeg:D Tror ikke jeg skal ha trykk. I så fall, messi eller xavi. Burde ha en som ligner litt på meg i spillerstil (ikke misforstå, jeg sier ikke at jeg er like god som Messi, man samme spillestil) som Messi eller noe.
Fra før av har jeg bare en 04/05-drakt.
Xavi
11th November 2006, 22:57
du har rett!
men jeg får pakka i oktober siden da har jeg bursdag:D
ønsker meg bare drakter:cool:
men skal kjøpe ihvertfall en argentina drakt og en barca drakt og en newcastle drakt og mulig brasil, norge, start, mexico og villareal.
Du må ikke bruke opp alle konfirmasjon-pengene da:P Men jeg har argentina-drakt fra vm som jeg kanskje skal ha messi på. det tror jeg faktisk.. JA! Det skal jeg gitt!
Valdés
23rd December 2006, 18:40
hehe, bra valg ;D :) har messi, så får håpe jeg får Riquelme også :O :D til jul håper jeg . hehe. men uansett, ønsker alle på fcbarcelona-web en riktig god jul :)
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.