PDA

Vis full versjon : Behøver Barça å forsterke stallen - Hvem må ut?

Camp Nou
27th May 2006, 09:54
Fotballesongen er over og ryktesesongen er i full gang. Hvilke spillere som er aktuelle for klubbskifte er et tema media ynder å fylle spaltene sine med i disse tider. Noen rykter er mer seriøse enn andre.
...Les hele artikkelen.[/B] (http://fcbarcelona-web.com/index.php?option=com_content&task=view&id=490[B)

olekristian^^^
27th May 2006, 10:37
Leste på vg nett at Chelseas Eidur Gudjonsen ville til Barca i følge hans far. Dette kan selvsagt være løse rykter, men han ville også vært en god spiller og hatt i stallen. Også med tanke på en erstatter til "Henke".

tresteg
27th May 2006, 21:38
med tanke på at barca er en drømme-klubb MÅ han jo ville å gå til barca men er ikke så sikker på om barca vil ha ham, han er god men ikke best...millito, cicinho, henry, torres, folan, owen, n'zogbia (19 og fransk) og mange andre knall gode bør (kan) barca kjøpe, men er ikke sikker på om dem vil selv eller om de blir for dyre:( men siden barca er den beste klubben skal et par av dem gå billig og uten protester til barcelona.

få mere svar...dette temaet elsker jeg:D

ola
27th May 2006, 22:57
jeg er helt med på at det hadde vert bra med en Milito i forsvar i tifelle en må sone karantene eller ute med skader. + en erstatter for Larsson så klart litt usikker på hvem, men jeg har god sans for bremen-parret Klose og Micoud, en av dem i klubben synes jeg hadde blitt supert! hva syns dere om bremen-spillerne?

tresteg
28th May 2006, 09:47
jaha! klose er super. skulle bare hatt ham men det er sånn spiller som tilhører teamet sitt og plutselig blir dårlig siden han skjifter klubb:( du ser jo på backham og luque:(

Camp Nou
28th May 2006, 09:58
Må innrømme at jeg ikke vet så mye om Klose og makkeren hans. La ikke spesielt merke til dem i CL kampene melloom Barca og Werder. :o

Jeg ser sikkert for lite tysk fotball;)

Men jeg ser jo at Klose putta to for Tyskland mot Luxemburg i går.

Jeg får følge ekstra nøye med på ham under VM.

tresteg
28th May 2006, 10:09
ja fy! det må du...for å være helt ærlig hater jeg tysk fotball og tyskland:p

får bare automatisk vite at han er knall god etter gode sjanser og mål å sånn:)

ola
28th May 2006, 10:26
om ikke bremen spillerne, hva sier dere om at Barca venter til etter vm med og kjøpe nye spillere? Men kanskje Drogba kunne være aktuell nå som Chelsea har kjøpt både Sjevtsjenko og Kalou. Har hørt at drogba ikke trives så bra i chelsea også!:)

Camp Nou
28th May 2006, 10:30
om ikke bremen spillerne, hva sier dere om at Barca venter til etter vm med og kjøpe nye spillere? Men kanskje Drogba kunne være aktuell nå som Chelsea har kjøpt både Sjevtsjenko og Kalou. Har hørt at drogba ikke trives så bra i chelsea også!:)

VM er jo et utstillingsvindu. Så det er sikkert at det dukker opp noen aktuelle her. Men det gjelder å holde tunga rett i munnen. Mange klubber har kjøpt spillere som utmerket seg i mesterskap men som senere har vist seg å ikke holde mål i klubbsammenheng.

Tenker Houllier følte seg lurt når han kjøpte Diouf til Liverpool etter et mesterskap.

Drogba eller Crespo kan være aktuelle.

ola
28th May 2006, 13:18
Jeg liker også Espanyols stjernespiss Raul Tamudo, men jeg veit ikke om ham er med i vm da:rolleyes: har jo veldig mange andre som kunne vert aktuelle, men får vente litt, for å se om dem gjør det bra i vm:D

tresteg
28th May 2006, 14:24
torres og martinez er mine favoritter;)

kanskje tamudo er en bombe god spiller for barcelona og, crespo er gammel og lite favoritt uansett om jeg har sett han:( men drogba derimot er med i VM og er en god spiller skal vi intereseres litt for han:D

Eirinho
28th May 2006, 23:22
Synes Eidur Gudjohnsen ville passet bra inn i Barca.
Ellers synes jeg at kanskje Mancini i Roma ville vært
et bra kjøp

Barcatrygve
29th May 2006, 14:47
Har egentlig ikke så mye sans for Gudjohnsen. Vet ikke hvorfor men han scorer ikke mye og etter det jeg har sett ikke er en stor tilrettelegger.

tresteg
29th May 2006, 16:44
vi vil ha en henke type ( en som skorer hvor og når som helst og med hva som helst;) )

gudjonsen, se han i barca drakt i hode ditt (nono) ikke barca spiller han, hm en skikkelig utlening er god som martines men han er mulig litt for god for benken og prisen:( han går for £17 han er dyr,,,

ola
29th May 2006, 20:08
jeg har settl itt på spillere fram samme liga og har funnet ut di 5 beste alternativene: Forlan, Tamudo, Jose Mari, Etxeberria og FERNANDO BAIANO sist nevnte er en veldig god spiller!

tresteg
29th May 2006, 22:19
folan= dyr og ezteberria= litt i åra og ikke så god lenger:(
tamudo og josemari er dødsgode derrimot:D men han siste er jeg usikker på, har ikke hørt om hsn rn gang:(

ola
30th May 2006, 13:41
Fernando Baiano blei toppscorer i Celta vigo:D

tresteg
30th May 2006, 20:58
tøfft! han er vell god da

Barcatrygve
31st May 2006, 06:40
Hvor mange mål scorte han i fjor da?

ola
31st May 2006, 10:43
Fernando Baiano scorte 13 mål i fjor å kom på delt 6. plass med torres på toppscorer lista!

Barcatrygve
31st May 2006, 11:29
Hmm. 13 mål, var han småskadet forrige sesong eller var han skadefri hele sesongen?

ola
31st May 2006, 13:11
han var litt små skada spillte ca. 26 kamper. i snitt et mål annavær kamp!

Barcatrygve
31st May 2006, 16:20
Da kan han være interesant.

ola
31st May 2006, 17:09
Da kan han være interesant.
Nettopp:D :D :D :D

tresteg
31st May 2006, 19:03
det var snakk om å ha en navstemning på www.fcbarcelona.com men ved ikke om det ble noe, men da kunne folk komme med drit gode forslag;)

ola
9th June 2006, 22:40
jeg sa jo at M.Klose og C.Tenorio var gode! nå scorte jo begge i åpningen av vm Klose scorte jo 2! hva syns dere om ecuadorspilleren?

Valdés
10th June 2006, 08:55
Ecuadorspilleren?

Camp Nou
10th June 2006, 09:10
jeg sa jo at M.Klose og C.Tenorio var gode! nå scorte jo begge i åpningen av vm Klose scorte jo 2! hva syns dere om ecuadorspilleren?

Tenorio: Jeg så omtrent bare målet i den kampen. Han hadde kraft i headingen. Skal følge litt med på ham. ;)

tresteg
10th June 2006, 09:33
ja han var ekstrem, må følge litt med, men jeg trodde at klose hadde hatrik

ola
10th June 2006, 14:23
ja han var ekstrem, må følge litt med, men jeg trodde at klose hadde hatrik
nono: Lahm, frings og klose 2!

ola
10th June 2006, 14:24
Ecuadorspilleren?
ja ecuadorspilleren Tenorio så klart! skal du ha det inn med t-skjei eller?:)

Valdés
10th June 2006, 15:57
Kjeft a! Hvordan kunne jeg vite om du mente Tenorio eller Delgado?

Uregistrert
10th June 2006, 17:52
jeg skjønner det! kanskje fordi ola hadde med Tenorio i teksten? han nevnte jo ikke delgado og har aldri nevnt han før. du burde nok skjønt det

ola
10th June 2006, 17:53
eeeeeeeeee helt riktig uregistrert!

tresteg
10th June 2006, 18:41
ja men ikke bli sur! cd oanh;)

Valdés
10th June 2006, 22:03
cd? jaja, samma .. men sorry for at jeg ikke leste ordentlig det innlegget ditt ola :) leste litt for fort, så tenkte ikke over at det faktisk sto Tenorio der.. Igjen, sorry :)

ola
10th June 2006, 22:27
shit au! nå er vi venner og ferdig med det der?

tresteg
11th June 2006, 00:34
hvor gammel er du ola?...alle er venner på denne sida, vi er jo barca fan...prøv å svar kvikt

Valdés
11th June 2006, 08:08
Litt off-topic kanskje? Det der kunne du spurt han på Privat Melding

ola
11th June 2006, 08:43
jeg ble 11 år i februar

Camp Nou
11th June 2006, 09:46
Litt off-topic kanskje? Det der kunne du spurt han på Privat Melding

Enig Valdés!!

Spørsmål av privat karakter kan stilles via PM. Eller så kan dere legge inn informasjonen dere ønsker i profilen deres.:)

tresteg
11th June 2006, 14:30
behøver barca å forsterke stallen- hvem må ut? det er det denne tråden går ut på...jeg syntes n'zogbia og riquelme tilbake og mulig lampard til barca og van bommel vekk...lampard var drit bra med england og riqulme spilte bra med argentina...

Barcatrygve
14th June 2006, 20:58
En spiller jeg godt kunne sett i Barca drakt er Podolski. Tror han kan komme til å dunke inn mål for Tyskland og Bayern Munchen når han blir litt eldre.

tresteg
14th June 2006, 21:45
ja for nå skrev just podolski kontrakt med byern munchen:(
det var lurt siden köln ikke var så gode denne sesongen

Barcatrygve
15th June 2006, 11:32
Ja synd han gikk til Bayern Munchen. Tenk hvordan han blir når får utviklet seg! En kommende storspiss.

tresteg
16th June 2006, 22:45
ja du ser ham på germany. eier angrepet:)

ola
18th June 2006, 19:55
jeg har lest at barcelona har lyst og ha en byttehandel mellom saviola og Gabriel Millito. jeg har jo sagt før at jeg ønsker millito og nå kan det altså skje! håper dere Millito kommer til fcb?

tresteg
18th June 2006, 20:29
så klart, alle lag ønsker seg en sånn spiller men siden vi ha gudjohnsen tror jeg desverre han blir:(

Camp Nou
18th June 2006, 21:49
så klart, alle lag ønsker seg en sånn spiller men siden vi ha gudjohnsen tror jeg desverre han blir:(

Gabriel er forsvarsspiller. Broren Diego Milito er i angrepet.

Og ja. Milito er en jeg kunne tenke meg i Barca:)

Deco20
18th June 2006, 21:51
Kunne gjerne tenkt meg begge to jeg...Gabriel og Diego.

Camp Nou
18th June 2006, 21:59
Kunne gjerne tenkt meg begge to jeg...Gabriel og Diego.

Enig i det. Disse to har sammen med Ewerthon skapt trøbbel for Barca noen ganger nå.:)

tresteg
18th June 2006, 22:26
ja, dem er så utrolig konge...men vi har jo gudjohnsen nå:rolleyes:

ola
19th June 2006, 07:07
ja, dem er så utrolig konge...men vi har jo gudjohnsen nå:rolleyes:
Enig tresteg. Men G.Millito hadde vært bra!

Barcatrygve
19th June 2006, 16:26
Er det han som er forsvarer?

Deco20
19th June 2006, 19:50
Er det han som er forsvarer?
Ja det er han som er forsvarer.

tresteg
19th June 2006, 22:40
gabriel ja! bra med andre spillere enn angrep og midtbane...han kunne forsterke barca litt tror jeg:)