PDA

Vis full versjon : Gudjohnsen til Barça!

Jarlito
31st May 2006, 08:53
Mundo Deportivo skriver idag at Gudjohnsen både vil og kan dra til Barça. Lampard some er en god kompis av Gudjohnsen har jo også sagt at han drømmer om å spille for Barça. Spennende. Klarer Barça å få til en deal hvor de kan bruke Saviola i bytte mot Forlàn, begynner det å bli artig. Avisen skriver også at Maxi muligens blir lånt ut til Nàstic de Tarragona, for på den måten ha han i nærheten. Rykter sier også at han kan bli lånt ut til Villarreal. Det også er jo en god ide, om det kan bidra til å få Forlàn hit.

Hva synes dere om å få Gudjohnsen hit?

ola
31st May 2006, 11:45
håper egentlig mer på oliveira,forlan,kuijt og fler. gudjohnsen er god men ikke en barcelonatype

Barcatrygve
31st May 2006, 12:27
Håper vi får Lampard og Forlan det hadde vært fint.

ola
31st May 2006, 13:08
De trenger vel egentlig ikke Lampard når di har Xavi, Deco, Iniesta, Edmilson, Van Bommel, Motta og Ludovic Sylvestre på midten!

Barcatrygve
31st May 2006, 17:19
Vel etter min mening er Lampard på et høyere nivå en mange av de. Mener han er en av verdens beste i sin posisjon.

ola
31st May 2006, 18:04
Vel etter min mening er Lampard på et høyere nivå en mange av de. Mener han er en av verdens beste i sin posisjon.

kanskje det men Xavi, Deco, Edmilson og Iniesta vertfal er mer en gode nok, hvis de får Lampard så ender det med at en av di fire får lite spilletid og drar fra klubben.

tresteg
31st May 2006, 19:59
helt sant! men lampard er en favoritt blandt meg;)
har drakta selv, lei av van bommel:mad: sinna på han, han klikker hver gang en takler...:mad: kunne banka van bommel, han klikker fort men er en super spiller:D

Barcatrygve
31st May 2006, 20:38
Det er jo et lite problem med den midtbanen... Hvis både Xavi og Deco blir langtidsskadet mener jeg vi har litt for få midtbanespillere som er på høyt nok nivå.

tresteg
31st May 2006, 22:29
vet:( men et annet problem i barca er at deco, xavi, van bommel, iniesta og motta er sirka like gode å da er det vanskelig å velge a-tropp hvis alle er friske

Barcatrygve
1st June 2006, 07:12
Ja men det er vel bare Deco og Xavi som kan måle seg med Lampard på sitt beste? Kunne vel kanskje blitt en byttehandel mellom Van Bommel og Lampard + noen millioner til Chelsea?

ola
1st June 2006, 21:11
viss barcelona behøver en midtbanespiller så syns jeg faktisk Australienske Tim Cahill er bedre. hva syns dere om ham?

Deco20
1st June 2006, 22:09
viss barcelona behøver en midtbanespiller så syns jeg faktisk Australienske Tim Cahill er bedre. hva syns dere om ham?
Han er god, men ikke god nok for øyeblikket..;)

Barcatrygve
2nd June 2006, 12:37
Nei heller Lampard enn Cahill!

tresteg
2nd June 2006, 15:27
når det gjelder ham ville jeg ventet til etter vm for å kjøpe han

ola
2nd June 2006, 20:10
når det gjelder ham ville jeg ventet til etter vm for å kjøpe han
da får du følge med på Australia under vm da!:)

Valdés
2nd June 2006, 22:40
Hmm.. Snakker om Cahill, jeg er jo selv Everton-supporter:) Iallefall i engelsk fotball. Men jeg synes heller at Cahill skal spille for Everton, han er jo god, men kanskje ikke så god for Barcelona? Og Everton har nesten "ikke råd til å miste" de spillerne dem har nå. Synes da jeg da:)

ola
2nd June 2006, 23:22
Hmm.. Snakker om Cahill, jeg er jo selv Everton-supporter:) Iallefall i engelsk fotball. Men jeg synes heller at Cahill skal spille for Everton, han er jo god, men kanskje ikke så god for Barcelona? Og Everton har nesten "ikke råd til å miste" de spillerne dem har nå. Synes da jeg da:)
jeg er enig med deg der. everton er faktisk mitt favorittlag i england også! HELT SANT! synes jo egentlig barcelona ikke trenger noen forsterkninger på midten i det hele tatt!

Camp Nou
3rd June 2006, 00:47
jeg er enig med deg der. everton er faktisk mitt favorittlag i england også! HELT SANT! synes jo egentlig barcelona ikke trenger noen forsterkninger på midten i det hele tatt!
Kanskje ikke erstatninger, men de er jo sårbare for skader. Edmílson var utsatt for en del skader sist sesong og sesongen før, samt at han mister VM pga skade. For ikke snakke om Xavis lange avbrekk. Van Bommel var også ute noen uker. Greit å ha noen solide i bakhånd når skadene setter inn.

Deco20
3rd June 2006, 14:20
Assuncao fra Betis hadde vært bra erstattning hvis det ble skader...kanskje han kunne kjempe om fast plass og.
Han er en av verdens beste frisparkskyttere.:)

tresteg
3rd June 2006, 16:37
han er god ja, men ronaldinho tar fri og hvis han ble fast på a-laget måtte jo en god forsvar på suben:( så jeg ville valgt enten n'zogbia (god offensiv) eller noe liknene huth og maniche

Jarlito
8th June 2006, 11:34
Leser i Dagbladet at Barça nå er ute etter både Gudjohnsen og Lampard, og vil bruke Deco i bytte.... Hmm. Dette er jeg usikker på. Lampard drømmer om å spille her, men vil han hit allerede? Muligens er dette pga Ballack, og at han ønsker seg til Barcelona raskere enn planlagt. Vil blir rart å se Deco spille for Chelsea i tilfelle... Allikevel liker jeg tanken ved å se både Gudjohnsen og Lampard her.

Valdés
8th June 2006, 16:32
I dagbladet der det står om Lampard, står det også at kildene de har fått det fra, er fra The Sun, og The Sun skriver bare bullshit som regel.. :S

tresteg
9th June 2006, 22:34
vet! har lest litt om det jeg og...skal være falsk alarm, men lampard ønsker å spille for barca....

Jarlito
13th June 2006, 14:15
Fra Ananova idag:

Gudjohnsen close to Barca switch

Barcelona are close to signing Chelsea striker Eidur Gudjohnsen, according to reports in Spain.

The 27-year-old will reportedly join the European Cup holders for around £8million and will sign a three-year contract.

Gudjohnsen has become surplus to requirements at Stamford Bridge after the Premiership champions signed Andriy Shevchenko from AC Milan for £31million this summer.

The Iceland international would replace Henrik Larsson at the Nou Camp after he returned to Swedish club Helsingborg.

Barca had subsequently been frustrated in their bids to sign Thierry Henry of Arsenal and Villarreal hitman Diego Forlan, the former Manchester United player.

El Mundo Deportivo skriver nå forøvrig at det bare er snakk om timer ( og dager i parentes ).

tresteg
13th June 2006, 16:36
nooooooooooo!!!!!!!!!! ikke si det betydde det jeg tror?

Barcatrygve
13th June 2006, 16:47
At Gudjohnsen kommer å ikke Lampard?

Deco20
13th June 2006, 18:59
Gudjohnsen er bra han...men lampard er også god

ola
13th June 2006, 20:25
nooooooooooo!!!!!!!!!! ikke si det betydde det jeg tror?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. det blir rtt med gudhjonson! dessuten trenger vi ikke lampard! en erstatter er sannsynligvis på plass da!

tresteg
14th June 2006, 00:19
:( :mad: klikk:) neida, gudjohnsen gjør det sikkert glimrende:D

Barcatrygve
14th June 2006, 07:27
Han skal spille meget bra for å overbevise meg. Er litt skeptisk...

ola
14th June 2006, 10:24
nå har gudjohnson dratt til Barcelona for å forhandle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) :D :) :D

Jarlito
14th June 2006, 14:03
Ja, da er det vel i boks da, om ikke legesjekken som han er igjennom for øyeblikket stopper det hele. Og Maxi Lopez blir leid ut til Mallorca...

Camp Nou
14th June 2006, 14:40
VG:
Ifølge flere medier ligger overgangssummen på 12 millioner euro - drøyt 90 millioner norske kroner. Gudjohnsen blir Barca-spiller de fire neste årene.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=119646

Deco20
14th June 2006, 14:58
Dette er et bra kjøp!!

Barcatrygve
14th June 2006, 17:32
Ja et meget godt kjøp hvis han får det til.

Camp Nou
14th June 2006, 18:19
Fra fcbarcelona.com

FC Barcelona and Chelsea reached an agreement on Tuesday evening for the transfer of Eidur Gudjohnsen , who will take a medical at the club on Wednesday at 13.00.
http://www.fcbarcelona.com/layout/img/sp.gif
Eidur Gudjohnsen is already in Barcelona and is expected to sign a four-year deal with the club after his medical. The Icelander is Rijkaard's choice to take the place o Henrik Larsson, who has moved back to his native Sweden to play with his hometown club Helsingborg.
Ok. Da er Gudjohnsen så godt som i boks. Jeg tror vi skal være fornøyd med dette. Selv om han har vært opp og ned for Chelsea er det ikke tvil om at han har potensiale.:D

Barcatrygve
14th June 2006, 20:20
Ja han har stort potensiale. En litt annerledes spiller en Henke, litt bedre til å spille fram og litt dårligere i hodespillet.

ola
14th June 2006, 21:01
ja dette er et kJEMPE-kjøp synes jeg.! Jeg liker ikke chelsea men Robben, D.Horno j.cole og GUDJOHNSON er de jeg har hatt minst imot (eller rettere sagt: Ingenting imot!) det blir tøft med gudjohnson i barcelona!

Camp Nou
14th June 2006, 21:48
ja dette er et kJEMPE-kjøp synes jeg.! Jeg liker ikke chelsea men Robben, D.Horno j.cole og GUDJOHNSON er de jeg har hatt minst imot (eller rettere sagt: Ingenting imot!) det blir tøft med gudjohnson i barcelona!

Del Horno mistet respekten min etter knetaklingen mot Messi i CL.

tresteg
14th June 2006, 22:27
den feteste spilleren på chelsea er jo carvalho seff, drit rå spiller:D

Deco20
14th June 2006, 22:28
Jeg er veldig optimistisk til denne ervervelsen...første islending i Barca trøye bortsett fra en håndballspiller.:)

tresteg
14th June 2006, 22:38
hehe, det er jo ekstremt bra

Barcatrygve
15th June 2006, 12:34
Hvordan gjør han håndballspilleren da?

Camp Nou
15th June 2006, 13:26
Hvordan gjør han håndballspilleren da?
Tror han håndballspilleren var der på slutten av 70-tallet, begynnelsen av 80-tallet.

Barcatrygve
15th June 2006, 15:18
Ok følger ikke så mye med på håndball...

Deco20
15th June 2006, 19:27
Viggo Sigurdsson het han:D

tresteg
16th June 2006, 22:30
haha, han vi har nå heter ihvertfall eidur gudjohnsen:D