PDA

Vis full versjon : Hernan Crespo inn for Henke?

Camp Nou
1st June 2006, 19:54
Sport.es antyder i dag at Chelseas Hernan Crespo er aktuell som erstatter for Henke Larsson. Crespo har lenge antydet at han ønsker seg bort fra England og Chelsea.
...Les hele artikkelen.[/B] (http://fcbarcelona-web.com/index.php?option=com_content&task=view&id=492[B)

tresteg
2nd June 2006, 18:48
årr! jeg grøsser for crespo...liker ikke spillertypen, da må han være sub isåvfall

ola
2nd June 2006, 19:12
årr! jeg grøsser for crespo...liker ikke spillertypen, da må han være sub isåvfall
hva har du imot crespo? jeg hater chelsea men har egentlig ikke noe mot spillerne, men den forbanda trenern og eiern dem:mad: :mad: :mad: :mad:

tresteg
3rd June 2006, 15:50
jeg har selv ekte chelsea drakt med lampard som er fra stanford bridge i london men liker ikke klubben...crespo:( kan ikke noe for det, men du er ikke den person jeg syntes er god og kul

Barcatrygve
5th June 2006, 08:49
Crespo gidder vel ikke å komme hvis han må være sub vel? Ser på han som en sytekopp...

tresteg
5th June 2006, 09:24
ja det kan du se på han, har en video der han klikker...hvem syntes dere barca skal kjøpe??

ola
5th June 2006, 09:46
jeg synes Diego Forlan og Diego Millito (Hvis det ikke var Gabriel Millito som var forsvarer:D )

rickybricen
19th June 2006, 15:40
Hadde vært en god idé ved siden av Etoo. Han er en måltyv av rang!

Visca Barca

tresteg
19th June 2006, 22:36
millito er jo konge da...men ble det klart det med juventus at den rykka ned? se litt der da, vi har jo vært innom det temaet før!!!!!