Vis full versjon : Nye Drakter
Deco20
21st June 2006, 18:15
De nye draktene er presentert...
http://www.planetbarca.com/v6/index.php?id=56
Camp Nou
21st June 2006, 21:59
Ser bra ut.
41
42
Barcatrygve
22nd June 2006, 15:37
Kule de bortedraktene.
Camp Nou
22nd June 2006, 18:32
One of the greatest things about the new design is the addition of the words "més que un club" on the back of the shirt, near to the neckline, with the Catalan flag now appearing at the end of the sleeves. "Our objective is to position ourselves as the best club in the world" said Laporta". It is very important for us to be involved in aid programmes with major international organisations, such as 0.7%, as well as the Fundació del Futbol Club Barcelona." The president ended his speech by saying that "I hope the spirit that the club transmits through this new kit will help us go far in the competitions we compete for this season".
"Mer enn en klubb" er påført baksiden av trøyen
Valdés
22nd June 2006, 20:12
Jeg liker virkelig de nye draktene:D Aller først, så syntes jeg bortedrakten ikke så helt lovende ut, men etter å ha sett den på spillerne, synes jeg den ser i det minste litt bedre:p .. Men hjemmedrakten var bare sinnsykt fin da:D Kunne ikke blitt bedre spør du meg ..
"Més gue un club" er påført bak i kragen på trøyet:)
tresteg
22nd June 2006, 23:02
den hjemmedrakta er nydelig...bedre enn noen annen drakt barca har hatt:)
borte drakta er mer tilltrekkende...jeg må ha den når jeg drar der...vet dere når den selges i butikken? i tyskland, spania, norge!!!
skal til tyskland den 5/7-06, håper den har kommet ut da:D må ha den da...siden det var i frankfurt den ble presenter;)
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.