PDA

Vis full versjon : FC Barcelona i samarbeid med UNICEF

Camp Nou
1st July 2006, 10:08
http://fcbarcelona-web.com//images/stories/nyhetsartikler/uniceflogo.jpg FC Barcelonas nye trøye, som forøvrig er i salg fra i dag 1 juli, blir likevel ikke helt uten noen form for reklame. FC Barcelona har nemlig bestemt seg for å inngå et samarbeid med UNICEF. Klubben ønsker med dette å promotere UNICEF som er FNs hjelpeorganisasjon for barn.
...Les hele artikkelen.[/B] (http://fcbarcelona-web.com/index.php?option=com_content&task=view&id=498[B)

tresteg
2nd July 2006, 17:38
har du bilde av den oransje med sponsor?

Xavi
11th August 2006, 20:58
Det er litt kipt at barca har en form for sponsor på drakta. Også får de ikke penger en gang!:( Men men , det er for å hjeøpe barn som sliter, og penger er ingenting i forhold til det.
-God tanke

tresteg
15th August 2006, 00:17
korekt..men barca har jo ikke spilt noen kamper med det på:rolleyes:

Marvin
31st August 2006, 12:51
Tror Barcelona kommer til å tjene å ha Unicef på drakta, sånt vekker oppsikt og poluratiet, og der ligger det masse penger. Er en slikt draktreklame med på øke omsetningen av suporterutstyr ol. noen ørsmå prosent blir det masse penger i kassa :)

Possitiv mediaomtale er viktig for en stor klubb, hvor alle velter seg i kroner.. spiller osv... Viser solidaritet.

Selv om det ikke er etter helt min smak, så tror jeg det er fornuftig og lurt valg.

(xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx )

Camp Nou
31st August 2006, 13:21
(Ser helst at barna sulter i hjel jeg, er jo så mange mensker på kloden allerde ;) )

Jeg ville vært forsiktig med slike uttalelser, uansett hvor humoristisk de er ment å være. Du risikerer å påkalle deg manges vrede.

Marvin
31st August 2006, 13:27
Sant, men det humoristiske ligger vel i at ingen egentlig vet om jeg faktisk mener det eller ikke ;)

Men er vel en stor takhøyde her inne regner jeg med.

Camp Nou
31st August 2006, 13:39
Men er vel en stor takhøyde her inne regner jeg med.

Ja det vil vel vise seg det.....

Marvin
3rd September 2006, 15:23
Så ut som det gikk greit : ) (men kjørte en liten selvsensur uansett)

tresteg
8th September 2006, 21:23
fint! men nå er jeg ganske intrisert i UNICEF, gidder ikke å kjøpe barca drakta..den får aldrig sponsor uansett også varer den i 1 år

ola
9th September 2006, 08:53
fint! men nå er jeg ganske intrisert i UNICEF, gidder ikke å kjøpe barca drakta..den får aldrig sponsor uansett også varer den i 1 årDet kommer unicef snart, og de skal spille med unicef på drakta i 5 år:D