Vis full versjon : Oleguer forlenger
Camp Nou
24th July 2006, 18:15
Oleguer har i dag forlenget sin kontrakt med klubben. Han har etter dette en kontrakt som utløper i juni 2010.
...Les hele artikkelen.[/B] (http://fcbarcelona-web.com/index.php?option=com_content&task=view&id=502[B)
Valdés
25th July 2006, 19:41
Heh, skulle gjerne ha sagt noe som: "Å supert:D Det er vel for så vidt ingen som kan erstatte Oleguer" , .. og alt det der, men jeg personlig ble ikke så overrasket da han forlenget kontrakten sin. Jeg synes han var fjorårets sesong en av Barcelonas svakeste ledd, og håper virkelig han forbedrer seg til neste sesong. Det er ikke det at jeg ikke vil ha han vekk fra klubben eller noe sånt altså :) Har respekt for den spilleren, men alt det jeg har sagt, er jo etter min mening, om Oleguer (:
tresteg
26th July 2006, 00:04
nå er jeg litt enig med Valdès her!!:o
Oleguer var en veldig svak spiller ifjor..håpte faktisk på at belletti skulle begynne mot arsenal i finalen men oleguer begynnte..etter min mening kunne gjerne oleguer hvert til 2008 å så vært populær i barca så fått mye penger for etterpå..men grei spiller å ha ja..vi trenger forsvar..men nå som thuram og zambrotta skal vi sleppe å hente ludovic og rodri
Camp Nou
26th July 2006, 10:02
Jeg ser poengene deres. Oleguer er ikke akkurat den som tryller og briljerer på banen, men han er en solid spiller å ha i stallen. Når han kommer innpå gjør han stort sett jobben sin. Og slike spillere trenger vi også. Vi kan ikke ha superstjerner som dobbeldekning på hver plass heller. Da hadde det fort blitt murring. Oleguer er lojal.
Vi ville nok heller ikke fått særlig penger for ham om vi hadde solgt ham heller.
Jeg synes det er bra at Oleguer forlenger. han er en bra spiller og Barcelona bør ha 8 forsvarere. med thuram og zambrotta har vi det!!
Barcatrygve
29th July 2006, 16:43
Ja nå har vi vel ganske bra dekning på backene med Zambrotta,Oleguer,Gio, Belleti og Sylvinho...
Xavi
12th August 2006, 16:46
Jeg er enig med Camp Nou. Han er god å ha i stallen.
Xavi
17th August 2006, 22:22
Jeg ser nå på kampen Espanyol - Barca. Det har gått 56 min. og jeg synes ikke Oleguer har imponert, men han er jo grei nok. Håper vi får se litt av litt L. Turham om en liten stund.
HedbergJR
25th January 2007, 14:02
Jeg ser poengene deres. Oleguer er ikke akkurat den som tryller og briljerer på banen, men han er en solid spiller å ha i stallen. Når han kommer innpå gjør han stort sett jobben sin. Og slike spillere trenger vi også. Vi kan ikke ha superstjerner som dobbeldekning på hver plass heller. Da hadde det fort blitt murring. Oleguer er lojal.
Vi ville nok heller ikke fått særlig penger for ham om vi hadde solgt ham heller.
Helt enig med deg der Camp Nou.. ;)
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.