PDA

Vis full versjon : Norway cup :)

Valdés
26th July 2006, 19:41
Lurte på om noen her skal spille, eller i det hele tatt skal på Norway cup:)? Som da starter på søndag.

Det var egentlig ikke så mye vits å starte en tråd bare pga dette da, men siden Norway cup er ganske stort (synes jeg :)), så gjorde jeg det fordet. Hva synes dere om Norway cup foresten? Noen som har deltatt i cupen før? :)

Barcatrygve
29th July 2006, 17:41
Har ikke tid til det skal til Syden på torsdag. Har heller ikke vært der men laget som jeg spiller på skal kanskje dit neste år...

Camp Nou
31st July 2006, 11:02
Lurte på om noen her skal spille, eller i det hele tatt skal på Norway cup:)? Som da starter på søndag.

Det var egentlig ikke så mye vits å starte en tråd bare pga dette da, men siden Norway cup er ganske stort (synes jeg :)), så gjorde jeg det fordet. Hva synes dere om Norway cup foresten? Noen som har deltatt i cupen før? :)

Har aldri vært der. Kommer heller ikke til å være der, er for gammel nå. Synes arrangementet er bra.

Du får gi en oppdatering på hvordan det gikk da.

Valdés
31st July 2006, 11:13
Første dag, 30.juli, altså på åpningen, skjedde det ikke stort utenom at Vålerenga a-lag trente på hovedbanen på sletta og åpningsshowet:) . Patrick Vieira var også til stedet. Det var han som åpnet showet, og Norway cup. Utrolig stort engasjement rundt Vieira, og stort kaos. Men kampene, jeg spilte ikke, er desverre skadet. Jeg fikk heller ikke med hva resultatet til laget mitt ble, men guttene fra klassen min og under, tapte 15-0, noe jeg ikke klarer å skjønne helt. Men men. Jeg så flest kamper av Vålerenga-juniorene spille, og heiet ved Klanen.
Det var mange VIF-spillere å se omkring der, flest 17-åringene.
Det er mulighet til å være rundt på tivoliet der også, hvis man kjeder seg litt;) Men det er utrolig ange konkuranser, fotballkonkuranser. Tv2 sonen er også der hver dag. Det er også arrangert triksekonkuranse i Klanen-teltet hver dag. Premier og sånt også. Heh.
Men ellers, så er det bare å se på tv2 fra klokken 19.00 til 19.30, for der er Mini klar for direktesendingene fra Ekebergsletta:)

Valdés
4th August 2006, 11:03
Ville bare si at Brandbu skal spille i finalen idag, klokken 15:00, mot Palestine Peace hope, altså, jeg kjenner en del venner går på skolen min som spiller på Brandbu-laget. Brandbu ligger ganske nærme der jeg bor :)

Valdés
4th August 2006, 21:39
Skriver dette også jeg, at Brandbu tapte :( Tapte 3-1. Men er skikkelig stolt av guttene:), som klarte å spille til finalen :D Men det er alltid trist å tape en finale da =/ Menmen ,,

Valdés
31st July 2007, 17:59
Noen her som skal på norway cup i år ;) ?

deco88
1st August 2007, 21:04
klart skal jeg på NC! (eller jeg er på NC nå....) skal være her hele uka, skulle egentlig ha spilt, men så klart klarte jeg å løse opp en skade i kneet uka før vi skulle dra.... :( dessverre røyk laget mitt ut i dag å da...

Xavi
5th August 2007, 13:59
Vi gikk ut i kvartfinalen mot Mathare United fra Kenya i klasse D, gutter 13 år.
Skikkelig mange som var å så på, vi tapte 1-0, og mathare spilte feigt hele kampen. De drøya og sparka bort ballen så fort de fikk muligheten. men det var dommeren sin feil at han overser 3 straffer til oss (Oppsal) og ikke har baller nok til å gi dem kort bare fordi de er fra afrika.
Vet at dette kanskje er klassisk prat for noen som har tapt sin første kamp etter 70 seiere på rad, men det faktisk sant, og jeg pleier ikke å finne på unskyldninger for at barca eller eller noen andre lag jeg holder med taper.

Messi!!!
5th August 2007, 17:59

norway cup er bra den men jeg har aldri hvert der før:D

rubakan
15th August 2007, 14:58
Edmílson har aldri vært kjent for å pakke inn uttalelsene sine, og gårsdagens uttalelser brøt ikke dette mønsteret. "Jeg hadde alt klart med Milan og vi var enige om en toårig kontrakt".

Valdés
15th August 2007, 19:09
Ooh, snakker du off topic? Det hadde vært fint om du tok opp dette i en Edmilson-tråd her på forumet :)