Vis full versjon : Barcadrakter
Barcatrygve
7th August 2006, 15:20
Hvilke Barca drakter har du?
Har selv hjemme og borte drakt med Ronaldinho og Eto fra 05/06 sesongen.
Camp Nou
7th August 2006, 15:32
Jeg har selv hjemme og bortedrakta fra forrige sesong. Pluss årets treningstrøye. Pluss Jubileumsdrakta fra 1999 og hjemmedrakta fra året etter, samt gulldrakta fra rundt samme periode. Pluss den oransje treningstrøya,
Så har jeg Valenciadrakt, Atletico Madrid, Paris St Germain, Olympiakos og Ajax. Kommer ikke på flere i farten, må gå i skapet og sjekke.
Grunnen til dette er at jeg pleie å kjøpe med meg en fotballtrøye som souvenir fra de byene jeg besøker. Dersom det finnes et lag med en viss klasse der da. Real Madrid drakt kommer ikke på tale, selv om jeg har vært der et par ganger. Da får det holde med Atletico Madrid drakt.
Pluss New York Yankees, men det teller kanskje ikke siden det ikke akkurat er fotball
ola
7th August 2006, 18:10
Jeg har en 2001drakt med Guardiola. den gangen jeg fikk den begynte jeg og heie på FCB. og en hjemmedrakt 03/04 sesongen med Ronaldinho en Borte drakt fra forrige sesong med Xavi, en Gudjohnsen bortedrakt for kommende sesong og en en Marquez Hjemmedrakt for kommende sesong. har også juventus, Molde, Ajax, Chelsea,Brasil drakt
Valdés
7th August 2006, 18:11
Har jubileumsdrakta, hjemmedrakta fra 2003/2004, blå Valdés-drakt + svart Valdés-drakt, og bortedrakt fra 2005/2006 :)
Har vel omtrent bare Barcelona- og Vålerenga-drakter i skapet, men mellom dem så henger det en Leeds- og Everton-drakt :p Er ikke no Leeds-supporter, men den bare henger der :) Men er Everton-supporter da :D
Ja, det var draktsamlinga mi
ola
7th August 2006, 18:52
hva er navnet på draktene dine Valdes???
har forresten acmilan oi intermilan drakt og
Valdés
7th August 2006, 19:11
Har ikke noe navn på de andre Barcelona-draktene, utenom Valdés da.. Har kun navn på Everton drakta, og der står det Valente, 19 ;D Og en av enga-draktene mine står det Fredheim Holm på .. Får jeg spørre hvorfor du spør?
tresteg
8th August 2006, 23:21
jeg har så mange at æ ikke klarer å huske alle:p
sette i gang da: barcelona-03-04eller no, barcelona 02-04 shorts, barca 05-06 shorts, 06-07 barca shorts:P mange baca shortser...tyskland, spania, chelsea (fra stadionen etter at æ var med komfen på chelsea - tottenham), polen, tsjekkia, argentina, brasil, real (fake)(heldighvis), newcastle, newcastle, tyskland, dortmund, man utd, dortmund, norge, og sikkert 10 til:P vanskelig å huske på:P
mellom år 1990-2002: norge (borte)
mellom år 2000-2003: barca shorts (hjemme), barca drakt (hjemme), real (fake hjemme), brasil hjemme,
mellom: 03-05: barca shorts hjemme, barca shorts hjemme, chelsea (05/06),newcastle borte, dortmund borte, dortmund shorts,
mellom år 06-08: barca borte shorts, tyskland hjemme, spania hjemme, polen hjemme, tsjekkia hjemme, argentina hjemme, newcastle keeper hjemme,
og får den nye barca hjemme drakta med 9 på på fredag og keeper drakta til start i morra:D
ola
9th August 2006, 13:19
Har jubileumsdrakta, hjemmedrakta fra 2003/2004, blå Valdés-drakt + svart Valdés-drakt, og bortedrakt fra 2005/2006 :)
Har vel omtrent bare Barcelona- og Vålerenga-drakter i skapet, men mellom dem så henger det en Leeds- og Everton-drakt :p Er ikke no Leeds-supporter, men den bare henger der :) Men er Everton-supporter da :D
Ja, det var draktsamlinga mi
det er ikke no spesielt jeg bare lurte
Valdés
9th August 2006, 15:09
Åja ;) Hehe
tresteg
15th August 2006, 01:22
hva syns dere om min samling:P
fikk forresten en eto'o drakt (cameroon) i forigårs:P
Barca fan
16th August 2006, 17:54
Har tenkt å kjøpe Hjemmedrakta 06/07.. Men vet dere når Unicef sponsoren kommer på drakta? Har tenkt å kjøpe fra www.kitbag.com hvis den ikke kommer før om mange mnd kjøper jeg uten!
Camp Nou
16th August 2006, 18:49
Har tenkt å kjøpe Hjemmedrakta 06/07.. Men vet dere når Unicef sponsoren kommer på drakta? Har tenkt å kjøpe fra www.kitbag.com (http://www.kitbag.com) hvis den ikke kommer før om mange mnd kjøper jeg uten!
Planen var jo å lansere denne drakten under USA turnéen.
President Laporta skulle presentere denne sammen med Kofi Annan.
Men som du gjerne kjenner til så er for tiden FC Barcelona uten president. Etter at Laporta trakk seg og det ble skrevet ut nyvalg.
Så inntil videre ser det ut som hele avtalen med UNICEF er utsatt. I verste fall går avtalen i vasken. Vi får se hva som skjer under nyvalget som gjennomføres i september.
Jeg ville ikke ventet var jeg deg.:)
Barca fan
16th August 2006, 20:10
Takk for svar, bestiller til uka.. Orker ikke vente!
Messi
21st August 2006, 17:53
Jeg har masse fotballdrakter...
1 Fenerbache-drakt fra 98/99 sesongen, 1 Galatasaray-drakt fra 98/99 sesongen, 1 Fredrikstad-drakt fra 2005 og fra 2006, 1 Godset-drakt fra 1998 og 2006, 1 Liverpool-drakt fra 99/00 sesongen, 1 Bayern Munchen-drakt fra 98/99 sesongen, en Real Madrid-drakt fra 2002/2003, en Barcelona-drakt fra 98/99 sesongen, en Inter Milan-drakt fra 98/99 sesongen, tre Spurs-drakter, en England drakt, en Werder Bremen-drakt, Boruissa Dortmund, Årets Norge drakt... Det var de jeg kom på i farta...
Hvor får man kjøpt årets ekte Barca-drakt?:)
Valdés
21st August 2006, 21:10
Du får ihvertdall kjøpt dem i fotballshopen i Oslo. Eller på www.unisport.dk :) Det er flere steder også, men :)
RICHARDO
22nd August 2006, 11:18
Jeg Har Barca (ronaldinhio)drakt Sesong 05/o6. Samt Vanlig Barcelona Drakt Uten Navn Sesong 05/06. Fra Spanske Lag Har Jeg Mûrcia Og Valencia. Har Newcastle Og Tottenham Drakt Fra England. I Norge Er Det Bare 1 Lag For Meg Og Det Er Strømsgodset.
Richardo
Barcatrygve
22nd August 2006, 13:24
Vil bare minne dere om at denne tråden handler om Barcadrakter...
Messi
22nd August 2006, 15:56
Godset, Spurs og Barca hele livet!!!!!!!!!!:)
Barca fan
22nd August 2006, 16:48
Men har nå hørt at Unicef logoen kommer på drakta denne mnd da venter jeg og kjøpe til den er på. Har noen andre hørt noe annet?
Camp Nou
22nd August 2006, 18:31
Men har nå hørt at Unicef logoen kommer på drakta denne mnd da venter jeg og kjøpe til den er på. Har noen andre hørt noe annet?
Det virker som om ingen stiller som motkandidat til Laporta likevel, så det kan da godt være at logoen kommer på plass.
Juan
22nd August 2006, 23:04
Laporta er kongen... og jeg tror at UNICEF-emblemet kommer. Fra å være det eneste profflaget uten reklame på drakta, går de skrittet videre til å være det eneste som betaler for å ha "reklame"...
Marvin
31st August 2006, 15:44
Har 4 Barca drakter,
vet ikke når de er fra, to klassiske rødblå, en gråfarget og en gullfarga. Alle uten navn, klubben som teller, selv om enkelte navn kan sies å "være" klubben.
Ellers har jeg noe landslagsdraker fra rund om, som en nevnte tidligere, bare som suvernirer. Vet jeg har Peru, Sør korea, Tunisa i alle fall...
Norges drakte mi ga jeg bort til en god svensk venn som samler på drakter, rett etter å ha sett Norge spill søplefotball mot Polen på Ullevål... Kall meg medgansuporter, men det var seriøst en middelmådig prestasjon av laget :mad:
Ja, og så har jeg et par tøffler jeg kjøpte en sommer i Barcelona. De regnes vel som ofiselle siden de er kjøpt i shoppen :)
Jarlito
31st August 2006, 17:27
Har kun 1 Barça trøye, og fra 2002 tror jeg. Min også uten nummer og navn. I tillegg kjøpt i Dublin. Jeg har trøya til SC Barcelona i Ecuador, Deportivo Quito, også Ecuador. Kjøpte den utenfor stadion til 5 dollar ( ikke ekte ) kun i protest pga at motstanderen var LDU Quito som samarbeider med Real Madrid. I tillegg har jeg landslagstrøya til Ecuador og Spania. Hadde trøya til Cruz Azul i Mexico, men en nabo her stjal den mens den hang til tørk :mad: Ja, så har jeg trøya til Stabæk da :D
For de som er interessert i å følge med på Barcelona i Ecuador:
http://www.ecuafutbol.org
Barcelona leder med 20 poeng, woohoo... :D
Xavi
10th September 2006, 20:18
Unicef-logoen kommer på drakta mot Levski Sofia. http://www.fcbarcelona.com/eng/noticias/noticias/n06091007.shtml
http://www.fcbarcelona.com/imagenes/Laporta/UNICEF/100906_estampacio2_dif.jpg
Barca fan
11th September 2006, 08:04
Nice, skal se kampen på SportN.. men når kommer logoen ut på drakter på nett som man kan kjøpe?
Jarlito
12th September 2006, 18:46
Drakten med Unicef logoen ble lagt ut for salg idag. Vel, i butikkene her iallefall...
Barca fan
13th September 2006, 14:45
Hvor er her da?
Lurer på når de lanserer den til salgs på nett osv. vet dere noe om det?
Camp Nou
13th September 2006, 19:18
Hvor er her da?
Lurer på når de lanserer den til salgs på nett osv. vet dere noe om det?
Er ikke ute på unisport eller barcashop'en ennå. Så her er vel i butikkene i Barcelona, der Jarlito holder til.
Jarlito
14th September 2006, 12:48
Jeg snakket med klubben nå. Bestiller du på weben fra denne uken, sender de med Unicef logoen ;) Kanskje greit å vente til uken, bare sånn for sikkerhets skyld?
Ledezma
14th September 2006, 16:15
:D :D Jeg har en fjorårets drakt med Iniesta. Og en fra tiden hvor Ronaldo spilte der. med han bak på:D
Barca fan
15th September 2006, 14:22
Jeg snakket med klubben nå. Bestiller du på weben fra denne uken, sender de med Unicef logoen Kanskje greit å vente til uken, bare sånn for sikkerhets skyld?
På weben? sender du linken der de selger med Unicef på?
Jarlito
15th September 2006, 15:36
http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/default.aspx?lid=1&portal=M4U9HJLP
Det kan se ut som den leveres uten Unicef, men de forsikret meg om at alle trøyer nå sendes ut med Unicef logoen.
Barca fan
15th September 2006, 22:05
Var det denne uken?
Ciwie
16th September 2006, 20:49
Jeg har fått meg Unicef-drakten :) En venn av meg ble intervjuet på megastore fordi han var en av de første som kjøpte de! :D
Barca fan
17th September 2006, 20:42
Jeg vil ha den jeg også, hvor kjøper jeg den på nett? med UNICEF
Jarlito
18th September 2006, 10:41
Jeg vil ha den jeg også, hvor kjøper jeg den på nett? med UNICEF
Kjøp den på Barça shopen davel. De sender med Unicef logoen nå som jeg skrev tidligere...
Barca fan
18th September 2006, 12:40
Ja, men det står ikke at sponsoren er på. Det er helt uaktuelt med drakta UTEN unicef
ola
19th September 2006, 10:18
Kjøp den på Barça shopen davel. De sender med Unicef logoen nå som jeg skrev tidligere...
Det går jo an og sende drakta tilbake hvis det ikke er unicef på:)
Barca fan
21st September 2006, 15:16
Sendte mail til www.kitbag.com for noen dager siden ang. om de selger drakta med unicef dette var mld.
Dear Customer,
Thank you for your email. We do not stock the Barcelona shirts featuring the
UNICEF sponsor logo at present but are expecting to at some point in the near
future. Please continue to check our website for availability as we are
continually updating our products.
Så får se når de får den..
Jarlito
22nd September 2006, 12:54
Hvorfor bestiller du ikke fra fcbarcelona.com og støtter klubben? Som jeg skrev tidligere, så startet de allerede forrige uke å sende drakten med Unicef logoen på. Dette bekreftet de for meg på telefon... Hvorfor vente på at kitbag.com får de på lager?
Barca fan
22nd September 2006, 14:07
Javel da. Da bestiller jeg snart, men H**** hvis ikke jeg får med sponsor!
Jarlito
22nd September 2006, 14:12
Javel da. Da bestiller jeg snart, men H**** hvis ikke jeg får med sponsor!
Om du ikke gjør det, kan jeg ta med en trøye med sponsor når jeg kommer til Norge en tur i oktober ;)
Barca fan
22nd September 2006, 14:54
Ja, men det ordner seg sikkert..
Barca fan
25th September 2006, 14:30
Det var smart jeg ikke bestilte drakta fra www.fcbarcelona.com på shopen Jarlito, du sa de hadde med sponsor hvis jeg bestilte men les det jeg fikk da jeg sendte mail:
Skal bestille så fort de får den!
Dear Sir,
Many thanks for your interest in shop.FCBarcelona.com. Unfortunately we do not
stock yet the Barcelona Home Shirt with the UNICEF logo, you are looking for and
we do not have an exactly date to receive them. As soon as we receive them the
image will be available in the website. If we can be of any further assistance,
please call the order hotline number below and our experienced sales team will
be more than happy to help.
We look forward to hearing from you again soon.
Kind regards,
Customer Service
shop.fcbarcelona.com
+34 934 923 111
tresteg
25th September 2006, 23:26
god ide ja;)
forresten: æ fikk mæ hjemme og tjedje newcastle drakt;)
Jarlito
26th September 2006, 11:06
Shit, ikke bra. Merkelig at de sier de sender med logo, men så har de ikke på lager... Sorry.
Når de i tillegg har de nye trøyene i de offisielle butikkene, må man jo lure.
Barca fan
26th September 2006, 15:46
Håper de selger den snart, er så vill etter den!
Barca fan
12th October 2006, 15:10
Har nå vært i Italia, var i Milano og kjøpte Inter drakta ved San Siro. De hadde Barcelona drakta der men det var uten Unicef så jeg venter til den kommer.. Noen som vet når den kommer ut på www.fcbarcelona.com ?
Barca fan
12th October 2006, 15:11
Har nå vært i Italia, var i Milano og kjøpte Inter drakta ved San Siro. De hadde Barcelona drakta der men det var uten Unicef så jeg venter til den kommer.. Noen som vet når den kommer ut på www.fcbarcelona.com?
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.