Vis full versjon : ........................
Marvin
29th August 2006, 19:45
Er en del av dem naa, men hvem er egentlig den beste backen :confused:
(beklager rotet, fikk ikke helt til pollen med en gang)
Barca fan
29th August 2006, 19:48
skriver du bare pga du skal få bedre rank når det gjelder stjernene?
Valdés
29th August 2006, 20:32
For meg, så virker det sånn :S Du skriver en del unødvendige ting her.. Pluss at du skriver om en ting i flere innlegg.
Camp Nou
29th August 2006, 21:28
Så så. I denne tråden prøver han å lage en avstemming. Og beklaget rotet. Det er bra med initiativ spør dere meg.
Men å si én ting i tre poster er unødvendig.
---
Så til pollen. Jeg synes det er vanskelig å sammenligne backene mot hverandre. Gio og Sylvinho spiller på venstre. Belletti på høyre. Zambrotta kan vel spille over alt men blir brukt på høyre. Har enda til gode å se Marquez spille back.
Oleguer vil aldri bli noen annet enn en ok squadplayer.
Og Giuly på backen tar jeg som et tegn på at undersøkelsen din ikke er av det seriøse slaget, men noe du kokte sammen du du fant ut at du kunne lage en selv.
Hva med en skikkelig undersøkelse?
Marvin
29th August 2006, 22:10
Takk for den lille støtten der Camp,
og til dere andre, jeg skal prøve å heve seriøsitene. Selv om jeg fortrekker en liten blandig.. Derrav noen alternative svar :)
Enig i at akkurtat denne ikke er 100% prosent seriøs, men alle backene er med. Og ser man på off/deffansive kvaliter osv og ikke fokuserer på venstre høyre tror jeg at man finner en man foretrekker.
Og nå vet jeg hva publikum foretrekker, så, jeg skal se om jeg kan hoste opp en seriøs, akademisk undersøkelse som passer et mer krevende publikum.
Visça el Barça... (og stemm i vei)
Camp Nou
29th August 2006, 22:14
Og nå vet jeg hva publikum foretrekker, så, jeg skal se om jeg kan hoste opp en seriøs, akademisk undersøkelse som passer et mer krevende publikum.
Stå på du Marvin. Jeg liker stilen din. :D
Camp Nou
29th August 2006, 22:18
Enig i at akkurtat denne ikke er 100% prosent seriøs, men alle backene er med. Og ser man på off/deffansive kvaliter osv og ikke fokuserer på venstre høyre tror jeg at man finner en man foretrekker.
I så tilfelle velger jeg Belletti ene og alene av den grunn at jeg enda ikke vet hva Zambrotta står for i Barçasammenheng. Hadde lyst å stemme ham. Han er ti ganger mer elegant enn Belletti, men den gode brasilianer har vist seg nyttig for Barça noen sesonger nå. Enn så lenge er Belletti et lite hode foran.
Marvin
29th August 2006, 22:31
Da er vi to for Belletti, så får vi se hva som skjer når resten av mølja her hiver seg over stemmeknappen...
Og ja, Zambrotta får det nok til han, er jo ingen fersking og vant til bra nivå, så her blir det gull!
Marvin
31st August 2006, 19:49
Stem i vei folkens, tar bare 2 sekunder :)
Ser kun 5 som har stemt mot litt over 80 visninger, så enten er folk late eller så får jeg bare godta at jeg bommet totalt på denne pollen :D
Bør helst være et vist antall stemmer for å en viss verdi på resultatet.
Husk er du ikke medlem i forumet tar det kun et par sekunder å registre seg!!
Marvin
7th September 2006, 12:28
Er vel bare å tolke slik at Barcelona har gjort et godt kjøp i Zambrotta, høyrekanten er forøvrig meg populært og full av dyktige spillere. Venstrekanten derimot, oi oi, kunne trenge en ny publikumsfavoritt :)
ola
8th September 2006, 16:59
Jeg har hatt et vanskelig valg, men gikk til slutt for Gio..:)
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.