PDA

Vis full versjon : Kan du huske hvorfor Du valgte akkurat FC Bacelona som DITT lag?

Marvin
31st August 2006, 00:04
Prøver med en lien poll igjen.

Gøy å vite hva det var som fikk folk til å følge Barcà :)

Kan selfølgelig ikke få med alle alternativer her, men finner man ikke noe som passer, skriv det under.

Se om jeg lykkes bedre denne gang, gjør den anonym, og man kan krysse flere svar

Marvin
31st August 2006, 13:35
(Beklager den litt lesbende utalen av Barcelona, får ikke til å rett det)

Jarlito
31st August 2006, 15:14
Artig poll :)

Savnet alternativet: "Nei, det er så lenge siden, at det husker jeg ikke." :D

Mener å huske at jeg så et tv program om byen og fotballlaget for en god del år siden.

Valdés
31st August 2006, 15:23
Morsom poll med morsomme alternativer :D hehe.. Det er vel på grunn av fotballen og en del av historien som fikk meg til å holde med FCB :)

Ronaldinho
31st August 2006, 20:05
Dream Team - ingen over - dagens tropp ved siden:cool:

tresteg
1st September 2006, 23:57
jeg begynnte å like barcelona da jeg hadde sett noen kamper å elsket rivaldo..(med en gang han gikk til barca) så var jeg i spania (ikke barcelona) så kjøpte jeg en barceloan drakt. jeg bukte alle mine penger på den drakta fordi jeg ble hekta på topplaget..alle i klassen heide på manu å slikt..men jeg var ikke medgangssupporter skal jeg fortelle dere..som bitteliten brukte jeg alle mine penger på en enslig drakt..den var som gull for meg..gikk med den hver dag den var rein..nå henger den på rommet som bevis på at det året den drakta var i bruk begynnte jeg å heie på barcelona;)

Barca fan
2nd September 2006, 08:07
Jeg valgte de spilte "spiller" fantastisk fotball, Barca ble mitt fav. lag for 5år siden trur jeg.. Før det så var ManUtd mitt lag.

mirar
3rd September 2006, 14:01
Før jeg begynnte og heie på Barca, var jeg stor medgangssupporter, og det takker jeg meg får at jeg ikke er idag...

Det begynnte vel med at det var mye om Lionel Messi, herjer med det voksne i nettavisene som fikk meg sånn noge lunde interessert. Og etter de vant 0-3 over "Los Blanco's". Så fikk jeg større interesse, så begynnte jeg gradvis og se, så og si de fleste Barcelona kampene (forgående sesong!) Det kom ut av ingenting, vet ikke helt hvorfor, men sånn ble det bare. Så da står jeg no her idag da.

Marvin
3rd September 2006, 15:11
Artig poll :)

Savnet alternativet: "Nei, det er så lenge siden, at det husker jeg ikke."

Sant det, husker ikke helt jeg selv, men har en vag formening om at jeg syntes draktene var drittøffe en gang... Og når jeg senere beynte å følge mer med på fotball fant jeg ut jeg faktisk hadde valgt det beste laget i den beste ligaen :D

Er vel ofte litt tilfeldigheter som avgjør hvem man får "føleleser" for.

mrdinho
18th October 2006, 16:31
Min far er svoren Man Utd fan.
Mens min Morfar er fra Katalonia og dermed er svoren FCB supporter.
Som liten ble jeg overøst med drakter osv fra begge lag.
Som 6 åring reiste jeg sammen med min morfar til Barcelona og var vitne til Barcelona - Real Madrid på Camp Nou.
Siden den gang har det aldri vært noen tvil hvilken klubb som står mitt hjerte nærmest :)

Mayoo90
18th October 2006, 16:50
Fordi jeg hater Real M...!
Jeg likte en spesiell spiller!
De spilte en fantastisk fin fotball!

Mayoo90

Ledezma
20th October 2006, 15:11
det var pappa som fikk meg til å begyne å like barca.. oldmoren min er katalansk så det har også litt å si..

Mes què un club <3

Saviola
21st October 2006, 12:50
Barca har vært klubben i mitt hjerte siden 1999... Hundreårsdagen:D ....
Mye på grunn av at saviola spilte der