PDA

Vis full versjon : Saviola blir i Barça

Jarlito
31st August 2006, 20:58
Saviola sier idag at han velger å bli i Barça, selv om han ikke er med i planene til Rijkard. Han har takket nei til flere "viktige" tilbud, men forsvarer valget sitt med at det er av sportslige grunner. Selv om han ikke er med i planene til Rijkard, håper jeg han kan få litt spilletid allikevel. Hva synes dere om det da?

Og Henke kommer til Camp Nou lørdag når vi spiller mot Osasuna. Det blir bra :D

( altså lørdag 9/9, men det skjønte vel de fleste :) )

Marvin
31st August 2006, 21:14
Er vel ikke noen krise at han blir, han senker vel i alle fall ikke nivået på trening, gutten kan jo sparke ball :)

Men er jo mange om ballen fra mitten og fremover på Barca...

Selv håper jeg Iniesta får mye tid fra start. Har sansen for den spilleren. Men jau, det er mang kamper! (som du får se)

Camp Nou
31st August 2006, 21:26
Han har takket nei til flere "viktige" tilbud, men forsvarer valget sitt med at det er av sportslige grunner.

Sportslige grunner. Yeah right:rolleyes:

Det er ingen som kan oppfylle lønnskravene til denne gutten. Og han vil ikke senke dem. Han har det for godt i Barça. Så enkelt er det.

Jarlito
31st August 2006, 21:36
Jeg tenkte akkurat det samme. Ikke med i planene til Rijkard, men velger å bli av sportslige grunner. Det rimer jo ikke helt, men som sagt så håper jeg han får litt spilletid. Jeg liker også Iniesta godt, men Messi er vel min favoritt. Tja, Gudjohnsen fikk også noen poeng av meg mot Celta i det 88. minutt :D

Leser forøvrig nå at Reyes går til Real, og Baptista andre veien. Det var vel ventet det...

Marvin
31st August 2006, 22:20
Leser forøvrig nå at Reyes går til Real, og Baptista andre veien. Det var vel ventet det...

Real har jo etter min mening gjort et greit bytte til, med Ronaldo, å få Adriano i stedet tror jeg de tjener bra på, i alle fall sportslig... Vet ikke om det er i boks enda...

Jarlito
31st August 2006, 23:42
Real har jo etter min mening gjort et greit bytte til, med Ronaldo, å få Adriano i stedet tror jeg de tjener bra på, i alle fall sportslig... Vet ikke om det er i boks enda...

Jeg vil ikke at Real skal tjene på noen ting, og spesielt ikke sportslig. Vet ikke om det blir noe bytte jeg. Stefano Filucchi i Inter sier det ikke kommer til å skje, og radio Cadena her i Spania sier ikveld at forhandlingene ble brutt pga Ronaldos lønnskrav på 15 mill euro i året...

Marvin
1st September 2006, 01:04
radio Cadena her i Spania sier ikveld at forhandlingene ble brutt pga Ronaldos lønnskrav på 15 mill euro i året...

Får håpe på det, ellers ser jeg gjerne Adriano i la liga, vel heller ikke jeg ønsker at Real skal tjene stort, men har ikke vansklig for å se at de faktisk får en bra deal om de fikser dette bytte...

Sattser på at det du hører stemmer, du sitter jo litt bedre i det når det gjelder info :D

Marvin
1st September 2006, 22:24
No transfer :)

Jarlito
1st September 2006, 23:15
....og bra var det :) Jeg mener, Real har vel fått ganske bra forsterkninger allikevel, eller hva? De har jo enkelte gode spillere for det meste, bortsett fra "ruslebiffen" som noen kalte Ronaldo.

Som Leeds fan fra jeg var 6 år gammel, klarer jeg bare ikke Beckham. At han gikk til Real fra ManU, bekreftet bare at jeg hater det laget. Siden jeg er inne på det, vil jeg liste opp de lagene jeg hater mest. Om jeg starter med Norge, så er det RBK, UK er det ManU ( og Chelsea ), og da seff Real. Hei Marv, lag en ny poll da. "HVilket fotballlag hater du mest?" Hmmm, kanskje litt vanskelig, eller?

Marvin
1st September 2006, 23:34
Hei Marv, lag en ny poll da. "HVilket fotballlag hater du mest?" Hmmm, kanskje litt vanskelig, eller?

Tja, vi vet vel alle hvem som ville stukket av med den seier`n på et Barca forum :D

Men liker det du sier, Mr Svettham er jo en rimlig kjip type, Rosenborg har jeg heller aldrig likt, selv om de har spilt mye bra fotball, men det er noe med trøndere som byr meg i mot...
Ellers er jeg genrelt mistroisk til engelsk fotball, Eneste untaket der er Barnsley, var mitt første favorittlag noe sinne, ja og så er jeg dritt lei Skeie, tror han begynner å bli senil...

mirar
3rd September 2006, 13:55
Litt gammelt tema, men tar det dog opp. Som det meldes på hjemmesiden til Barca.

Door open until December

Saviola has decided not to leave Camp Nou, however if his situation doesnt improve by December, he hasn't ruled out leaving then. "If I don't have any possibilities to play, I have all of December to look for another club".

- Han forsvinner nok i Desember. Ettersom det med og gå ned ilønn forsåvidt ikke skjer med det første. Jeg skal ikke se bort ifra noe annet, eller om vi får oss en liten overaskelse.. Tiden for vise.

Marvin
3rd September 2006, 15:20
Sant, bare å vente å se, men er vel ikke utenklig at han får noe spilletid i høst. Han er dyktiig, samt mange kamper og sikkert noen som skader seg også (bank i bordet).