Vis full versjon : Norsk Penya, eller Dansk-Norsk?
Marvin
3rd September 2006, 19:00
Bør vi ha en egen offisiel suporterklubb i Norge, eller gjøre et lite skandinavisk samarbeid med Danmark?
Camp Nou
3rd September 2006, 19:46
Etter det jeg forstår har Real Madrid fansen et skandinavisk samarbeid. Uten at jeg vet hvordan de har organisert det. Noen som vet?
Zero
3rd September 2006, 20:32
Kan godt legge inn en kommentar her også. Jeg mener helt klart at en helnorsk penya bør være første-prioritet. Til tross for at andelen Barça-supportere her i landet er liten, så bør det være mulig å få til dette.
Det viktigste formålet med en slik penya bør være å samle de norske supporterne, både på nett og utenfor, ved å for eksempel arrangere turer, kamper på storskjerm osv. Jeg ser for meg at dette blir litt vanskeligere å få til ved et skandinavisk samarbeid.
Camp Nou
3rd September 2006, 20:40
Kan godt legge inn en kommentar her også. Jeg mener helt klart at en helnorsk penya bør være første-prioritet. Til tross for at andelen Barça-supportere her i landet er liten, så bør det være mulig å få til dette.
Det viktigste formålet med en slik penya bør være å samle de norske supporterne, både på nett og utenfor, ved å for eksempel arrangere turer, kamper på storskjerm osv. Jeg ser for meg at dette blir litt vanskeligere å få til ved et skandinavisk samarbeid.
Jeg mener fremdeles at en form for samarbeid på tvers av grensene ikke ubetinget må utelukkes.
Real Madrid har sitt samarbeid, uten at jeg ikke kjenner innholdet i samarbeidet. Liverpool.no er vel også en skandinavisk klubb??
Så kan det heller være slik at det finnes nasjonale grener internt i supporterklubben. Men om jeg er alene om disse tankene så skal jeg bøye meg for flertallet.
Barcatrygve
7th September 2006, 15:32
Hadde vært flott skandinavisk side men hvordan skal vi få det til?
tresteg
7th September 2006, 22:59
100% norsk penya her.. jeg går også for norsk..
det som zero (eller hva han heter) sa så er det bedre å lage en bare norsk siden og treffes ordentklig der sånn som : www.newcastle.no der kan man bestille norske blader om newcastle og bestille tur og få alt fakta også er det forum der;)
det er genialt:D:D skulle nesten hatt en egen stream på den siden med barca kamper og;) høres ut som et bra arbeid gutta (jenta)
noen må nesten melde seg frivillig til dette arbeid:P
campnou..du er genial i sånt, men som du sier så henger du deg heller med resten så:/
Barcatrygve
9th September 2006, 16:37
Vi har vel egentlig en annen side som er større og det er vel planetbarca... Hvorfor ikke samarbeide med de?
Camp Nou
9th September 2006, 20:21
Ikke meg imot, men de har vel samme holdning til å starte opp en penya.
tresteg
9th September 2006, 21:54
iføge meg er det noe litt langt ifra penya..det er mer lik denne sida..nesten bare for å være på forum.:o
Marvin
10th September 2006, 14:21
Alt er mulig :)
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.