Vis full versjon : Pro Evolution Soccer
Barcatrygve
19th October 2006, 21:46
Noen som spiller verdens beste fotballspill her? Hvor langt har du kommet på ML?
paulipaulus
29th October 2006, 12:00
Noen som spiller verdens beste fotballspill her? Hvor langt har du kommet på ML?
Verdens feteste spill!!!!
Det nye kommer vel nå på mandag, gleder meg som en unge:) :) :) :)
Barcatrygve
29th October 2006, 18:08
Det kom på fredag....:P
Sjekk www.pesnorge.net for mer info!
Ledezma
31st October 2006, 21:43
fifa 07 er klart bedre enn pes.. jeg har fifa 07 og har testet pes men fifa er klart bedre! Noen som er enige ??:confused:
Mes què un club
ola
1st November 2006, 07:52
Jeg er helt enig med deg! fifa 07 er myeeeeeee bedre!!!!
Barcatrygve
1st November 2006, 20:43
Hehe har prøvd demoen til fifa 07 og jeg syns PES 5 var bedre... Fifa er for de som må spille med LSK og VIF mens PES er for de som vil ha realisme når du spiller.
Ledezma
1st November 2006, 21:54
det kan du ikke si hvis du bare har testet demon.. test det ordenlige spille og test!! det er syykt realistisk !! :cool: :cool:
Barcatrygve
2nd November 2006, 20:38
Fifa??? Fifa kommer ALDRI til å bli like realistisk som PES.
Ledezma
3rd November 2006, 19:03
hva vet du om det ?? fifa er klart bedere enn Pes ..... det er fakta
Mes què un club
Barcatrygve
3rd November 2006, 20:22
Kan ikke si meg enig men jeg vil ikke at dette skal bli en FIFA versus PES tråd.....
Xavi
8th November 2006, 21:15
PES har sikkert bedre grafikk, men karriére-modus i FIFA tror jeg er bedre, i og med at det nærmer seg "optimalt". Jeg har ikke spilt PES så jeg kan ikke si så mye. Men, fifa er et utrolig bra spill. Noe sikkert PES er og da. Men PES er nok bedre på 2-player når du liksom skal spille mot en kamerat og ha det litt gøy. Men jeg tror, ikke vet at fifa er bedre å spille alene
Xavi
8th November 2006, 21:20
Hva med å lage en avstemning på hvilket spill som er best?? Vet ikke hvordan man gjør det, men noen gjør vel det?
Barcatrygve
9th November 2006, 17:30
Hmm. Vil vel si at hvis du er ute etter hvordan de ser ut og karriere er fifa spillet. Hvis du derimot bryr deg mest om spillbarheten er PES spillet for deg!
Xavi
11th November 2006, 10:16
Er det i det hele tatt karriére-modus på PES? I såfall, er det overgangsmarked? Juniorakademi hvor du kan plukke opp egene spillere som 16-åringer? Moral, sånn at hvis en spiller bommer på straffe, mister han litt selvtillit og spiller kanskje littegranne dårligere? Spørsmål fra journalister, hvor du må svare det beste av 3 alternativer, sånn at fansen, styret, og laget blir fornøyde? Kort sagt, FIFA har god karriére-modus. Hvis dere ikke spiller karriére-modus på Pes, hva bruker dere spillet til da, hvis du ikke har noen å spille med? Det er da litt kjedelig å bare sitte å spille en kamp uten betydning på noen tabell, fans eller media? Bare lurer liksom..:o
Barcatrygve
11th November 2006, 13:12
Det er karriere modus på PES, den heter Master League. Det er overgangsvindu, to ganger i løpet av en sesong. Det er ikke noe juniorakademi men hvert år blir det lagt ut store talenter uten kontrakt som du kan kjøpe opp. Så vidt jeg vet er det ikke noen moral bare at de har såkalte stjerner på ting de er gode på. Ronaldinho har stjerne på straffe som gjør at han misser færre ganger enn for eksempel Eto på straffer. Det er ikke noen journalister som spør deg om noe, men det finnes en WEFA ranking hvor du kan se hvor god klubben din er. Kort sagt Fifa sin karriere modus er bedre enn PES sin men du kan ha god glede av Master League også.
Xavi
11th November 2006, 23:36
Skjønner. MasterLeague virker ganske bra. Men nå har jeg holdt meg til fifa siden 2004, så jeg ser ikke noe poeng i å bytte spill å kjøpe hvert på en måte.
Fet reklame PES 6 har forresten ;)
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.