PDA

Vis full versjon : gudjohnsen

Ledezma
1st November 2006, 22:00
er det noen som har hørt noe om hva som skjedde med Eidur ?
Hvordan går det med han ??
:confused:

Mes què un club

Jarlito
2nd November 2006, 10:53
fcbarcelona.com sier han har en skade i venstre ankel, og at vi vil få vite idag om han blir klar mot Deportivo nå til helgen. La oss håpe det...

http://www.fcbarcelona.com/eng/noticias/noticias/n06110105.shtml

Xavi
6th November 2006, 19:05
Gudhjonsen er en veldig god spiller, det er ikke det, men jeg personlig liker Saviola litt bedre.

Ledezma
8th November 2006, 11:53
der er jeg faktisk enig i :cool: liker spillestilen til Saviola bedre.. han er en mer teknisk spiller og det er morsomere å se han spille! :cool:

Mes què un club <33

Barcatrygve
8th November 2006, 21:03
Hmm. For meg er det samme hvordan spillestil de har bare de scorer m&#229;l! Jeg syns det er Ronaldinho som skal st&#229; for underholdningen.

Ledezma
10th November 2006, 19:37
det er det dumeste jeg har hørt! skjerp deg! det er mange på dette laget som har en syyk teknik.. skal ikke de få hvise det og få leke litt de også? Ronaldinho er god men Xavi er VIKTIGERE. Hvis du skjønner ??
Ronaldinho skal leke seg ja, men det skal gutter som lionell,javier,samuel,andrès osv.... hele laget er stappet med teknik så jeg mener det er feil å si at Ronaldinho skal stå for underholdningen ??

MES QUÈ UN CLUB<33

Saviola
11th November 2006, 10:07
Jeg er enig at Gudhjonsen er en rutinert og god spiller, men Saviola burde få mere spilletid. Når Barça lette etter en etterkommer av Larsson, og de hadde Saviola, hvorfor ikke la Saviola være Larssons etterkommer? Nå har Barça 7 spisser, Ronaldinho, Eto'o, Messi, Giuly, Gudhjonsen, Saviola og Ezquerro. Ezquerro ser vi skjelden, det samme med Saviola og Giuly. Er de med bare for påfyll?

Ledezma
11th November 2006, 12:36
Jeg mener Rijkard burde teste Ronaldinho Saviola og Ezquerro sammen på topp..