Vis full versjon : Rijkard forlater Barça?
Jarlito
10th November 2006, 12:46
I Holland spekuleres det i rykter om at Rijkard forlater Barça til sommeren, og at han vil ta over det hollandske landslaget. Jaha-ja, hvem vil da bli den beste til å ta over i tilfelle? Vil Van Basten eller Koemann være et alternativ?
Xavi
10th November 2006, 17:24
Jeg tror ikke det skjer. Se for eksempel på hvor store sjanser det var for at Henry skulle til Barca - det ble aldri noe av og kommer aldri til å bli det. Og det at det er i Nederland de spekulerer, er nok bare fordi Nederlenderne vil det, jeg tror ikke Reijkardt har lyst. Jeg tror han vil fortsette å holde Barca der de er, og følge utviklingen til f. eks. Messi. Han liker seg i Barca tror jeg, og jeg ser ingen grunn til at han skal dra.
Jarlito
10th November 2006, 17:53
Er med på den, men det er Mundo Deportivo som tar det opp her idag, og har satt opp en poll på hvem leserne ville foretrekke om han går. Jeg tror også Rijkaard liker seg godt her i Barcelona, og blir her til kontrakten går ut i 2009. Håper jeg da :) Hvordan er det mulig å ta over etter Frank?
Saviola
11th November 2006, 10:02
Jeg tror ikke at Rijkaard vil forlate Barça til fordel for Nederland. Han har vært Barças beste manager siden Cruyff, og han vant to etterlengtede ligagull og appåtil Champions League! :D Men Uansett, så er 80% av det som ramler ut av kjeften til El Mundo Deportivo bare vrøvl.
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.