Vis full versjon : Messi?
Ledezma
13th November 2006, 10:53
Tror Leo har fått et brudd i venstere fot. Noen som vet noe mer om dette?
Mes què un club:cool:
dejan
13th November 2006, 15:23
:( Messi er ute i 3 månder:(
Tror Leo har fått et brudd i venstere fot. Noen som vet noe mer om dette?
Mes què un club:cool:
Xavi
13th November 2006, 21:37
Skitt. Dritdumt med tanke på Champions League... Når er Barca-Bremen egentlig?? Jeg kan vel egentlig bare se i CL-rundene..
Xavi
13th November 2006, 21:46
Egentlig ser det vel ganske bra ut med tanke på Champions League, EB møter Chelsea neste runde, mens Barca møter Levski. Da regner jeg med at Barca ligger 3 poeng foran Bremen, og da må barca sikkert tape med 4-5, kanskje 6 mål på Camp nou, noe jeg tviler på. Men for all del, det er ikke sikkert at Barca slår Levski, og absolut ikke sikkert at WB slår Chelsea, men allikevel da, det er stor muligheter for Barca!
Jarlito
14th November 2006, 09:53
Det ser kanskje greit ut mot Levski, men nå har vi altså Eto'o, Messi, Saviola, Edmilson ute og i tillegg denne saken med Motta. Forhåpentligvis vil hans røde kort bli annullert ikveld. Enda godt at Ronaldhino begynner å få formen igjen.
Leste i et intervju med Larsson i en av morgenavisene her idag at han muligens kan stille opp, men han har ikke hørt fra Barça enda...
Barcatrygve
14th November 2006, 14:27
Når er neste transfervindu? Vi trenger forsterkninger offensivt.
ola
14th November 2006, 21:22
Jeg tror det er januar. Men er ikke helt sikker:)
Ledezma
15th November 2006, 15:01
jo det stemmer det;) Men dette var ment som en tråd får de som ville vite litt om hva som skjer med Messi ikke Champions leauge ;D
Mes què un club :cool:
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.