PDA

Vis full versjon : Henke comeback

Ledezma
14th November 2006, 22:26
Svenske Aftonbladet melder i dag at Henke kan være på vei til et comeback til Camp nou. Avisen skriver at Barca er ute etter å låne Henke til februar( da er Eto`o tilbake)
les artiklen på
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,930525,00.html

Jeg personlig håper dette blir realitet, selv om jeg mener Ezquerro burde få sjansen. hva mener dere?

Mes què un club:cool:

Camp Nou
14th November 2006, 22:34
Aner ikke hvilken form Henke er i nå. Ezquerro har fått sjanser og har aldri helt overbevist. Henke er super populær i Barcelona og jeg håper han kommer.

Jarlito
15th November 2006, 09:19
Det samme som ADN skrev her igår, og Henke sa at han ikke har hørt fra Barça enda. De bør kanskje vurdere å gjøre det snart?!?! Henke kommer til å bli tatt imot med åpne armer her, og skjer det, er jeg garantert på første hjemmekamp :D

Enig med Camp Nou om at Esquerro har fått sine sjanser, og har ikke overbevist meg heller. La heller Dos Santos få sjansen snart. Venter spent på å se han på laget, og håper det skjer en gang på nyåret. Han kan f.eks prøve seg på plassen til Motta. Synes ikke han imponerer meg stort heller.

Ledezma
15th November 2006, 14:59
Det er jeg ikke enig i! Klart at jeg håper på Henke comeback men når dere sier at Ezquerro har fått sine sjanser begynner jeg å tenke litt. Ronaldinho er fast på laget selv om han er i ELENDIG form, men han har et navn noe ikke Ezquerro har. Dere må huske at når Ezquerro spilte på Atletic Bilbao så spilte han faktisk på landslaget til Spania. Husk på det. Dos Santos er ung og lovende og han vil garantert få sin mulighet i løpet av sesongen.

Mes què un club :cool: ;)

Jarlito
15th November 2006, 16:42
Ser ut som Esquerro får sjansen ;) Txiki sier de har ingen planer om å forsterke laget med andre spillere, heller ikke fra 1. januar. Han er overbevist om at laget ikke trenger forsterkninger for å beholde ledelsen i ligaen, og Saviola er på plass igjen før 1. januar. Jeg krysser fingrene for Esquerro :)

ola
15th November 2006, 16:46
Det er jeg ikke enig i! Klart at jeg håper på Henke comeback men når dere sier at Ezquerro har fått sine sjanser begynner jeg å tenke litt. Ronaldinho er fast på laget selv om han er i ELENDIG form, men han har et navn noe ikke Ezquerro har. Dere må huske at når Ezquerro spilte på Atletic Bilbao så spilte han faktisk på landslaget til Spania. Husk på det. Dos Santos er ung og lovende og han vil garantert få sin mulighet i løpet av sesongen.

Mes què un club :cool: ;)

Her er jeg også enig med Ledezma! Ikke det at jeg synes at Ronaldinho har vært så dårlig i år , men jeg er fatkisk overrasket over Ezquerro!:D Han scorer jo ganske mye når han først får sjansen. Du så på trenigskampene i sommer eller mot Badalona. sånn som laget ser ut nå synes jeg disse bør spille:
4 - 3 - 3
----------------------------Valdes-----------------------------------

Zambrotta--------------Puyol--------Thuram-------------------Gio---

----Deco------------------Marquez-----------------------Xavi

----Gudjohnsen------------Ezquerro--------------------Ronaldinho
hva synes dere om den?
Det er egentlig nesten det samme om Gudjohnsen , Giuly og Ezquerro i spiss for meg.
P.S.Jeg har hørt at Rijkaard ikke vil bruke Dos Santos hvis det ikke er HELT krise i år. Noen synes kanskje det er krise nå, men jeg synes ikke det.

Camp Nou
15th November 2006, 17:30
Ronaldinho er fast på laget selv om han er i ELENDIG form, men han har et navn noe ikke Ezquerro har.
Ronaldinho lager mål selv om han er i elendig form. Selv om han ikke tryller med lærkula hvert eneste sekund, har han en finger med i avgjørende situasjoner i mange kamper.

Her er jeg også enig med Ledezma! Ikke det at jeg synes at Ronaldinho har vært så dårlig i år , men jeg er fatkisk overrasket over Ezquerro!:D Han scorer jo ganske mye når han først får sjansen.
Ezquerro var bra i Bilbao, men har ikke vært bra i Barcelona. Best når det ikke gjelder.

Ledezma
15th November 2006, 19:42
mitt lag AKKURAT NÅ ville sett sånn ut:
4-3-3
Kepper: Valdes
Høyreback:Belleti (Zambrotta er rett å slett ikke det samme som i Juve.)
Midstopper: Puyol, Marquez (ville valgt å rotere på Thuram og Marquez)
Venstrebeck:Sylvinho
Midtbane fra høyre: Deco,Xavi og Iniesta
Angrep fra høyre: Gudjohnsen(ville brukt Saviola etter skade), Ezquerro,Ronaldinho.
er det noen som er enig/uenig ???

Mes què un club:cool: ;)

Ledezma
15th November 2006, 19:48
Camp nou, jeg sa ikke at Ronaldinho ER i dårlig form jeg sa at NÅR Ronaldinho er i dårlig form får han spille uansett! du vet og jeg vet at Ronaldinho ikke alltid er like god. Ja, han er god nå men så du i VM??! Det var tragisk.! alikevell spilte han alle kampene. dette mener jeg er rett å slett feigt av trenere! Hadde jeg vært trener for hvilke som helst lag ville jeg spilt med de som var i form ikke de som hadde et navn! Så Camp nou, jeg tror du missforstod meg ;) det er ikke for å virke sta men for å hvise folk hvor feigt det er, spesielt for de som faktisk ER i god form. ;)

Mes què un club :cool:

Ledezma
15th November 2006, 20:58
Det samme som ADN skrev her igår, og Henke sa at han ikke har hørt fra Barça enda. De bør kanskje vurdere å gjøre det snart?!?! Henke kommer til å bli tatt imot med åpne armer her, og skjer det, er jeg garantert på første hjemmekamp :D

Enig med Camp Nou om at Esquerro har fått sine sjanser, og har ikke overbevist meg heller. La heller Dos Santos få sjansen snart. Venter spent på å se han på laget, og håper det skjer en gang på nyåret. Han kan f.eks prøve seg på plassen til Motta. Synes ikke han imponerer meg stort heller.
Når du sier at Dos Santos skal spille på plassen til Motta så tenker jeg at det vil ikke gå bra! Du vet vel at Dos Santos er en angriper og ikke en defensiv midtbanespiller :cool: ;)

Camp Nou
15th November 2006, 22:32
Camp nou, jeg sa ikke at Ronaldinho ER i dårlig form jeg sa at NÅR Ronaldinho er i dårlig form får han spille uansett! du vet og jeg vet at Ronaldinho ikke alltid er like god. Ja, han er god nå men så du i VM??! Det var tragisk.! alikevell spilte han alle kampene. dette mener jeg er rett å slett feigt av trenere! Hadde jeg vært trener for hvilke som helst lag ville jeg spilt med de som var i form ikke de som hadde et navn! Så Camp nou, jeg tror du missforstod meg ;) det er ikke for å virke sta men for å hvise folk hvor feigt det er, spesielt for de som faktisk ER i god form. ;)

Mes què un club :cool:

Ja ja, jeg skjønte det.:) Man han er viktig og bidrar uansett hvilken form han er i. På klubblaget vel og merke. Hadde jeg vært Brasils trener hadde jeg benket han under VM. Så der er vi enige.

Jarlito
16th November 2006, 11:28
Når du sier at Dos Santos skal spille på plassen til Motta så tenker jeg at det vil ikke gå bra! Du vet vel at Dos Santos er en angriper og ikke en defensiv midtbanespiller :cool: ;)

Det er mulig Dos Santos er forward på det meksikanske landslaget, men på B laget her i Barcelona er han midtbanespiller. Får han sjansen på A laget i løpet av sesongen, bør han spille på lik linje med Ronaldhino, men på høyre side.

Forøvrig kan Rijkard rullere så mye han orker på spillerne, men bakerst ville jeg ha satt det opp slik:

--------------- Marquez------------------

Sylvinho ---Puyol------Thuram--------Zambrotta/Oleguer

----------------Valdéz----------------

Jarlito
16th November 2006, 12:36
Tilbake til Henke, og pollen som El Mundo Deportivo hadde, Av mer enn 13.000 som har stemt, ønsker hele 80% at han kommer tilbake inntil Messi & Co. er tilbake fra skade. Rimelig populær her kan man si :)

ola
16th November 2006, 15:30
Ezquerro var bra i Bilbao, men har ikke vært bra i Barcelona. Best når det ikke gjelder.

Her sier du at han er best når det ikke gjelder. men har han fått sjansen så mye NÅR det gjelder??? Jeg husker hvertfall en viktig kamp i fjor mot Sevilla , men da scorte han:D

Xavi
16th November 2006, 17:29
Her er jeg også enig med Ledezma! Ikke det at jeg synes at Ronaldinho har vært så dårlig i år , men jeg er fatkisk overrasket over Ezquerro!:D Han scorer jo ganske mye når han først får sjansen. Du så på trenigskampene i sommer eller mot Badalona. sånn som laget ser ut nå synes jeg disse bør spille:
4 - 3 - 3
----------------------------Valdes-----------------------------------

Zambrotta--------------Puyol--------Thuram-------------------Gio---

----Deco------------------Marquez-----------------------Xavi

----Gudjohnsen------------Ezquerro--------------------Ronaldinho
hva synes dere om den?
Det er egentlig nesten det samme om Gudjohnsen , Giuly og Ezquerro i spiss for meg.
P.S.Jeg har hørt at Rijkaard ikke vil bruke Dos Santos hvis det ikke er HELT krise i år. Noen synes kanskje det er krise nå, men jeg synes ikke det. Marques er ganske god offensivt til å være forsvarer, men jeg ville nok heller ha hatt Edmilson sentralt på midtbanen. Ellers har visst jeg mer sans for Sylvinho enn Reijkardt. For sylvinho er vel kke skada eller noe? Men det er jo en del konkurranse om venstereback-plassen. Jeg ville brukt Sylvinho når man satser offensivt, ellers ville nok kanskje jeg og ha hatt Gio der ja..

Camp Nou
16th November 2006, 17:37
Her sier du at han er best når det ikke gjelder. men har han fått sjansen så mye NÅR det gjelder??? Jeg husker hvertfall en viktig kamp i fjor mot Sevilla , men da scorte han:D

Ja ja, men han bøtter ikke akkurat innpå med mål i serien i forholdt til preseason og treningskamper.;):rolleyes:

Ledezma
16th November 2006, 17:37
Jeg har enig i at jeg ville brukt Edmilson framfor Marquez på devensiv midtbane, men jeg har mest sansen for en midtbane bestående av (fra høyre): Deco, Xavi og Iniesta

ola
16th November 2006, 17:46
til Xavi:egentlig er Marquez deffensiv midtbane i den ellveren jeg skrev da:)
Sylvinho og Ronaldinho har noen ganger NYDELIG spill på venstre-sida!
Så jeg må innrømme at jeg måtte tenke en stund på både velge mellom sylvinho/Gio, Marquez/Iniesta(så fall Xavi sentralt), og Giuly,Ezquerro og Gudjohnsen:)
dette blir såfall benken: Jorquera, Sylvinho, Belletti, Oleguer, Iniesta, Motta og Giuly.