PDA

Vis full versjon : Elmander til Barca??

Ledezma
20th November 2006, 18:22
VG melder i dag at Johan Elmander skal være på vei til Fc Barcelona.
Elmander spiller i franske Toulouse og har inponert. Speidere fra Barca har sett han spille noen ganger. les hele artikkelen på http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178849

hva mener dere om dette?

Mes què un club :cool:

Barcatrygve
21st November 2006, 13:02
Kan vi ikke kjøpe en skikkelig klassespiller isteden???

Jarlito
21st November 2006, 17:09
Det tror jeg ikke skjer. Eller, jeg håper ikke det skjer. Han er rett og slett ikke bra nok. VG er like seriøs som sport.es :D

Barcatrygve
21st November 2006, 18:45
Kan noen her si meg hva som er vitsen med å kjøpe en middelmådig svenske som spiller på et dårlig fransk lag???? Tenk alle de gode spissene det fins i verden også skal vi kanskje kjøpe en middelmådig svenske! Snart kommer vel Zlatan til oss bare for at vi "må" ha med en svenske.....

Xavi
26th November 2006, 21:29
Kan noen her si meg hva som er vitsen med å kjøpe en middelmådig svenske som spiller på et dårlig fransk lag???? Tenk alle de gode spissene det fins i verden også skal vi kanskje kjøpe en middelmådig svenske! Snart kommer vel Zlatan til oss bare for at vi "må" ha med en svenske.....
En middelmådig spiller i en passe bra klubb, kan bli en god spiller i verdens beste klubb. Zlatan har jeg tenkt på, men han er IKKE typen til en humørfylt Barca.