Vis full versjon : spiller til barca
Ledezma
22nd November 2006, 17:12
hvis dere kunne velge, hvem ville dere Barca skulle kjøpt som erstatter for Eto`o? jeg skulle ønske de la inn bud på Van Persi eller Drogba!
Mès que un club:cool:
fc0rattle
22nd November 2006, 17:19
æsj! filme drogba i barca! det ville vært grusomt, spør du meg!
Ledezma
23rd November 2006, 16:26
Hvem ville du hatt Drogba eller Elmander?! det er ikke noe å spørre om en gang :confused:
Barcatrygve
23rd November 2006, 20:55
Henry eller Adriano!
Camp Nou
23rd November 2006, 22:14
Henry!!!!!!
ola
24th November 2006, 00:14
Odemwingie!!(HAN RULER!)
hvis ikke Odemwingie så ville jeg hatt Trezeguet:)
hva synes dere om Odemwingie??
Jarlito
24th November 2006, 10:52
Om Barça kjøper inn noen når overgangsvinduet åpner, så blir det Trezeguet eller Sitúan :) Kanskje Buffon også, om han ikke går til Manchester United, Milan eller Inter?
Odemwingie kjente jeg faktisk ikke til, men det jeg leser ser jo bra ut ;)
Xavi
24th November 2006, 14:55
Ikke Drogba, for all del, hadde litt sansen for han før det på Nou Camp. men Ribery er jo ikke så værst. Ikke Luqe eller tristan heller.
Ledezma
24th November 2006, 15:32
Hvilket lag spiller Sitúan for?? :confused:
Noen som har lagt merke til Matias Fernandez i Sør Amerika cup? Han spiller i den chilenske klubben Colo-Colo (eller nå har han skrevet kontrakt med Villareal men den gjelder ikke før Cupen og Serien i Chile er ferdig) Han scorer i bøtter og spann!! En stor scorer i verdensklasse.. Han sendte Colo-Colo til finalen i sør amerika cup med to scoringer mot et lag i Mexico.. han er noe for Barca
Mès que un club :cool:
Barcatrygve
24th November 2006, 16:11
Hva er vitsen med å kjøpe helt ukjente spillere som ingen har hørt om? Se her, vi hadde en spiller som het Eto som spilte spiss på Barca før han ble skadet. Hva med å måle Matias Fernandez og Odemwingie mot Eto. Blir det stor forskjell? Ja! Vi må ha en kvalitetsspiller som scorer i hver kamp! Ikke noen helt ukjente spillere.
Jarlito
24th November 2006, 17:28
Skulle forøvrig gjerne sett Henry her :) Sitúan er ingen fotballspiller. Det var en dårlig spøk.
ola
24th November 2006, 18:26
Hva er vitsen med å kjøpe helt ukjente spillere som ingen har hørt om? Se her, vi hadde en spiller som het Eto som spilte spiss på Barca før han ble skadet. Hva med å måle Matias Fernandez og Odemwingie mot Eto. Blir det stor forskjell? Ja! Vi må ha en kvalitetsspiller som scorer i hver kamp! Ikke noen helt ukjente spillere.
Du følger ikke så godt med hvis du ikke har hørt om Odemwingie! Han blir jo jaktet av europas største klubber!Eto'o er jo bedre , men det går ikke an og få en erstatter for Eto'o.Og jeg skrev ikke Odemwingie fordi han er ung jeg skrev han fordi han er GOD!
Barcatrygve
24th November 2006, 19:10
Greit at han er ung, men vi trenger en spiller som Henry som kan bøtte inn mål kamp etter kamp. Odemwingie er sikkert et godt navn for fremtiden men vi trenger spillere som scorer på bestilling.
Xavi
24th November 2006, 23:14
Jeg er enig med alle som vil ha Henry. Men tviler på at det er lett å få lånt han noe særlig. Arsenal trenger ham.
Ledezma
24th November 2006, 23:39
Følger du ikke med på internasjonal fotball?? Da ville du visst at både Chelsea og Man Utd har vært å sett på Matias Fernadez.. Det er også mange andre gode klubber som ville ha han... det blir helt feil at du sier "Vi må ha en spiller som scorer vær kamp" Du må ikke si ting vis du ikke er sikker på.. hvordan vet du at Fernandez og Odemwingie ikke scorer hver kamp?? Fernandez har i snitt scoret 1.9 mål i hver kamp i den chilenske serien i snitt.. ikke kom å si at den chilenske serien ikke er en god serie for det har du ikke peiling på.. Chile`s serie er MINST like god om Argentina sin. kanskje bedre.. dette kan du ikke motsi for jeg er selv chilener og jeg vet hva jeg snakker om..
Mès que un club:cool:
Barcatrygve
25th November 2006, 15:31
Javel men det er forskjell på chilensk og spansk serie.
Uansett så tror jeg ikke det er mange som følger med på chilensk fotball...
deco88
25th November 2006, 20:05
nei, Drogba skal IKKE til barca!!! dessuten fins det ikke noen erstatter for eto`o!! de er i såfall allerede i barca:p
Ledezma
25th November 2006, 20:46
Javel men det er forskjell på chilensk og spansk serie.
Uansett så tror jeg ikke det er mange som følger med på chilensk fotball...
Vet at det ikke er mange som følger med på chilensk fotball men det er mange som følger med på Sør Amerikansk fotball..
Jarlito
25th November 2006, 21:09
Jeg følger med på ligaen i Ecuador. Det går ikke så bra med Barcelona der heller :(
sondrehas
25th November 2006, 22:04
Eg synst dei burde kjøpeFernando Torres som erstatter for Eto'o
Ledezma
25th November 2006, 22:29
Eg synst dei burde kjøpeFernando Torres som erstatter for Eto'o
Det er ikke bare å kjøpe noen av de beste/dyreste spillerene i verden:P
Men jeg kunne oxo tenkt meg Torres :):D
Xavi
29th November 2006, 20:28
Det var eller er (er ikke helt sikker) en dritgod serber tror jeg i Atl Madrid. Hva var det han het igjen? Han er jo kjempegod.
Xavi
29th November 2006, 20:32
Kezman var det! Han er god hvis han er i form, men jeg aner ikke om han er det nå:confused:
Barcatrygve
29th November 2006, 20:53
Husker han fra PSV men etterhvert har han blitt dårligere og dårligere
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.