PDA

Vis full versjon : Barcelona-Villareal

Ledezma
25th November 2006, 23:47
Nok en seier for Barca :) Barca spilte opp mot sitt beste med fint spill.. Ronaldinho scorer først på straffe etter 35min. 55min chipper Iniesta elegant over til Gudjohnsen som header enkelt i mål. Etter 74 min lobber Zambrotta elegant til Iniesta som scorer på et nydelig saksespark! Etter 88 min på Camp Nou skjer det noe som alltid kommer til å være i historien over de fineste målene gjennom tidene! Xavi lobber til Ronaldinho som temper på bryste snur seg rundt og klinker til på BRASSESPARK!!! Jeg har aldri sett noe lignende og dette er noe jeg kommer til å huske LENGE, antakelighvis resten av mitt liv..!! Når du får se det for du sjokk.. Dette er (for meg) et finere mål en det Maradona scorte mot England i VM i Mexico 1986. GLED DERE TIL Å SE DETTE MÅLET!! DET ER DET VAKRESTE DU KOMMER TIL Å SE PÅ LAAAAAAAAANG TID!!! Ronaldinho er rett og slett en trollman. Han har potensiale til å bli en av de beste gjennom tidene.(Synes jeg)

Mès que un club!!:cool:

ola
26th November 2006, 00:55
Jeg har sett målet det var RÅTT! Selvom Werder Bremen er i bra form, tror jeg de ikke kommet og ha en sjanse mot fcb!
3 - 1 til BARCELONA!
også iniesta sitt mål var stålende:D

deco88
26th November 2006, 02:11
Vakkert mål!!

Barca må slå Bremen, det blir nok en spennende kamp.... Bremen skulle ha gått videre istedet for Chelsea.... Misliker det mafia laget sterkt!!!
Men når det står mellom Barca og Bremen, MÅ det bli Barca!!!

Saviola
26th November 2006, 10:00
Ronaldinho kan ting ingen andre kan, og det er derfor han er verdens beste spiller!:D [COLOR="RoyalBlue"] Iniesta sitt mål var også pent, og han er blitt en viktig brikke i Barça.