PDA

Vis full versjon : Champions League 06/07

Jarlito
20th October 2006, 12:27
Ok, jeg trekker tilbake det jeg har sagt tidligere om at det ville bli "piece of cake" å vinne gruppen. Kampen mot Chelsea onsdag var elendig, og jeg tenker på Barça. Jeg håper det bedrer seg, og at vi viser Chelsea hjemme hvem som er Europa mestere. Med både 1. og 2. keeperen til Chelsea ute, håpet jeg på et kjør mot Chelsea sitt mål, men det skjedde jo bare ikke. Hva tror dere? Var dette bare noe som skjedde onsdag, og ikke vil gjenta seg videre?

Ledezma
20th October 2006, 15:09
det vil garantert ikke skje på camp nou ! barca drar i land første plassen.. bare vent å se! :cool:

Barcatrygve
21st October 2006, 12:50
Er mest bekymret om vi kommer videre i det hele tatt... Bare sjekk tabellen for øyeblikket.

mrdinho
21st October 2006, 18:35
Det blir utrolig viktig med en hjemmeseier mot Chelsea.
Taper vi den. Eller faktisk spiller vi uagjort der.
Og Bremen slår Levski noe de mest sannsynlig gjør så ligger vi 2 eller 3 poeng bak Bremen med 2 kamper igjen.
Da kan vi slite.

Barcatrygve
21st October 2006, 18:55
Stemmer. Vi er helt likt som Bremen...

Xavi
25th October 2006, 19:32
Vi har vel litt bedre målforskjell enn Bremen. Men jeg tror og håper at Reijkardt skjønner av Barca må gå ut offensivt fra første sekund på Camp Nou. Blir det som på Stamford Bridge, at begge lag ligger å vender på at motstaderen gjør feil, så kan hva som helst skje...
PS: 2-0 til barca på Camp Nou. Det tipper jeg:D

Xavi
14th November 2006, 15:16
Oi. Det innlegget ble ikke helt. Jaja, jeg husker ikke helt hva jeg skulle skrive heller så....

Ledezma
15th November 2006, 20:03
Barcelona er ganske avhengi av WB. Men jeg tror Barca klarer dette men de må ikke gå uttpå banen å tro at dette går lett for dette blir absolutt ikke lett! Det bli pinlig å se på Barca i Uefa cup men man må støtte lag i motgang også;)

Mes què un club :cool:

Jarlito
22nd November 2006, 23:44
Ikke bra... Greit, 2 ok mål, men Barça spilte absolutt ikke bra ikveld. Jeg må si jeg er litt urolig nå, og det blir super spennende den 5. desember. WB vinner lett om det fortsetter slik. Var det taktisk spill ikveld av Chelsea? Siden de er videre, la WB vinne slik at Barça MÅ vinne på Camp Nou for å gå videre? Tenker de at det er bedre å ha med WB videre, enn Barça? Helt klart!

Xavi
23rd November 2006, 15:13
Hr tenkt akkurat samme tanken, men jeg så ikke chelsea-wb, så jeg kan ikke si noe mer.

Jarlito
6th December 2006, 14:24
Puha, da gikk det greit. Nå blir det spennende å se hvem vi møter i februar. Hvem vil vi foretrekke? Celtic eller Lyon kanskje? Kunne godt tenkt meg å sett Liverpool her.

Ledezma
6th December 2006, 16:07
Liverpool hadde vært morrsomt det ja. men jeg har mer lyst til å møte Celtic..
Men hvis det er sånn at nr 2 i gruppe A møter nr 1 i gruppe B så møter vi Bayern:( Det blir vansklig

Barcatrygve
6th December 2006, 17:11
Bayern er egentlig ikke et så bra lag syns jeg... De har ingen andre enn Makaay!

Ledezma
9th December 2006, 20:03
Ze roberto,Pizzaro,Santa Cruz,Sweinstaiger,van Bommel,Deisler,Podolski??? ingen andre enn Makay??:p :rolleyes: :cool:

ola
9th December 2006, 22:09
Ze roberto,Pizzaro,Santa Cruz,Sweinstaiger,van Bommel,Deisler,Podolski??? ingen andre enn Makay??:p :rolleyes: :cool:
lucio og Lahm:p

Xavi
9th December 2006, 23:53
Hvis et lag hadde vært gode på grunn av store navn, og ikke mer, hadde Chelsea og Real Madrid vært best, med Barca og slepende etter, men Barca slo vel Bayern 0-3 i sesongoppkjøringa? Hadde vært fint om AC Milan kom, og Ronaldinho ble skikkelig uvenn med alle spillerne der, og HATET den klubben mer enn alt annet, så slipper vi å tenke på det med overgangsryktene. Til FireFireTo svarte Roni på spørsmålet om det var sant at han var på vei til Milan: -Det er alltid hyggelig at folk setter pris på det du gjør, men akkuratt for øyeblikket har jeg det så bra som man kan få det i Barcelona, og tenker bare på det. Det var ikke det svaret jeg ønsket meg mest, når han begynner å snakke om øyeblikk og sånn, jeg hadde vel likt bedre: -Jeg blir i Barca resten av karrieren, med mindre jeg får sparken. Eller noe sånt, men jeg tror ikke det er noe særlig i de ryktene. Men nå var o Milan på Camp Nou i fjor, det var vel i kvarten om jeg ikke husker feil, så det hadde vært bedre med Liverpool spør du meg. Typisk England mot typisk Spania.

ola
10th December 2006, 11:54
jojo Barcelona er et mye bedre lag enn Bayern München og vant 4-0! i oppkjøringa:D . Men likevel har jo Bayern flere spillere enn makaay:)

Ledezma
10th December 2006, 13:26
jojo Barcelona er et mye bedre lag enn Bayern München og vant 4-0! i oppkjøringa:D . Men likevel har jo Bayern flere spillere enn makaay:)

Det er akkurat det jeg mener :P ;) :rolleyes:

Barcatrygve
10th December 2006, 13:33
Hehe skjønner at de har flere enn Makaay, men jeg mener de ikke har så mange klassespillere som andre CL lag. De har gode spillere absolutt, men de har ikke de aller beste i verden.

ola
10th December 2006, 17:01
Det er akkurat det jeg mener :P ;) :rolleyes:
Da er vi enige da:)

Ledezma
10th December 2006, 19:04
Hehe skjønner at de har flere enn Makaay, men jeg mener de ikke har så mange klassespillere som andre CL lag. De har gode spillere absolutt, men de har ikke de aller beste i verden.
Så du synes Lille og PSV har klassespillere??:p
Jeg mener at Bayern har en bedere stall enn Lyon også.. :cool:
Men uansett hvem Barca møter så tar vi dem:cool: :D

Barcatrygve
11th December 2006, 18:20
Joda, men jeg syns ikke Bayern er et lag som f.eks Inter eller Chelsea!

Ledezma
15th December 2006, 12:29
Barca møter Liverpool. Dette er noe jeg synes var kult og tror det blir en bra kamp.

her er trekningen:
Kamp 1 Fc Porto-Chelsea
Kamp 2 Celtic-AC Milan
Kamp 3 PSV-Arsenal
Kamp 4 Lille-Man Utd
Kamp 5 AS Roma-Lyon
Kamp 6 Barca-Liverpool
Kamp 7 Real Madrid-Bayern
Kamp 8 Inter-Valencia

Barcatrygve
15th December 2006, 16:20
Kunne vært bedre, men det kunne også vært værre:D

Zubi
15th December 2006, 18:01
Vi trekker det svakeste laget etter mitt synspunkt. Blir et koslig gjensyn med flere spillere. Reina, Luis Garcia og Zenden har tidligere praktisert sitt arbeid hos oss. Vi kjenner Riise og at han kommer til og få en het aften mot Messi er helt sikkert.

Så har vi Sissoko da. Flere enn meg som husker 0-2 kampen mot Mestalla en vårkveld 2005? Ronaldinho kjørte fullt tivoli med karen.

Vel kanskje på tide og komme med et par av de store og gode som befinner seg i Liverpool laget da. Vi har selvfølgelig Gerrard som når som helst kan avgjøre en kamp med livsfarlige skudd og pasninger. Fra sin posisjon scorer han også godt med mål. Crouch er en spiss jeg ikke fryktet før, men tror han kan bli en farlig mann som vi må passe godt på. Carragher er en mester til og posisjonere seg men sliter på farten og det har jeg god tro på at Eto'o skal kunne utnytte bra nok.

Summa Sumarium: Jeg tror vi ganske sannsynlig spiller kvartfinaler

Ledezma
15th December 2006, 19:03
den spilleren jeg frykter mest i Liverpool`s angrep akkurat nå må være Craig Bellamy. Han er i topp form..Den som spiller defensiv midtbane må være flink til og henge på Gerrard hele tiden.. Men dette går nok bra.. Jeg er glad vi ikke møtte Ac Milan, Inter eller Bayern jeg .:rolleyes:

Jarlito
15th December 2006, 21:11
liverpool var vel mitt ønske i forhold til de andre mulighetene. hadde et lite ønske om lyon, men ok....

en annen ting, og spesielt til deg letezma. jeg laget en tråd som heter champions league 06/07. kan vi ikke holde all diskusjon rundt c.l. der? det blir sinnsykt mange tråder om en ting her, og det er mye bedre å gå tilbake i samme tråd på samme emne. er du med meg på det eller? si us plau ;-)

sorry, jeg mener det blir litt mer ryddig bare...

Xavi
15th December 2006, 21:26
Jeg håpet også på Liverpool eller Lyon. Barca vinner 3-1 på Camp Nou, og spiller 1-1 på Anfield.

Jarlito
15th December 2006, 21:32
og jeg er garantert på camp nou når vi møter liverpool. hører du det bård? :)

Ledezma
15th December 2006, 22:57
liverpool var vel mitt ønske i forhold til de andre mulighetene. hadde et lite ønske om lyon, men ok....

en annen ting, og spesielt til deg letezma. jeg laget en tråd som heter champions league 06/07. kan vi ikke holde all diskusjon rundt c.l. der? det blir sinnsykt mange tråder om en ting her, og det er mye bedre å gå tilbake i samme tråd på samme emne. er du med meg på det eller? si us plau ;-)

Det går greit. Men tenkte bare at siden det var trekning og sånn så kunne jeg like så godt lage en ny tråd ;)

Camp Nou
16th December 2006, 12:28

Jeg er enig i at det blir ryddigere, så jeg har slått trådene sammen.

Xavi
21st December 2006, 20:51
Jeg henger ikke helt med; Er Messi og Eto'o tilbake før første kamp mot Liverpool?

Ledezma
21st December 2006, 22:08
ja, antakeligvis ;)

deco88
20th January 2007, 15:31
skal bli morsomt å se barca knuse liverpool:) jeg er barca fan, mens pappa og broren min er liverpool fans.... detta skal bli morsomt:p

Barcatrygve
21st January 2007, 15:58
Hehe ja da får du det nok koselig etter at kampen er over:D (Forhåpentligvis)

Ledezma
22nd January 2007, 14:21
tja... skal ikke være for sikker på det.. Liverpool er i veldig god form for tiden og slo jo Chelsea 2-0 så det er ikke sikkert... Jeg både tror og håper på seier, MEN man skal aldri undervurdere Liverpool....

Barcatrygve
22nd January 2007, 19:12
Ja de er i god form, men de skal slite på Nou Camp også er jo Chelsea sinnsykt skaderammet for øyeblikket...

HedbergJR
25th January 2007, 14:33
Gleder meg til at Barca vinner over Liverpool.
Jeg liker ikke Liverpool, men det gjør broren min, gleder meg til å dizze han :D

deco88
27th January 2007, 17:28
det kommer til å bli en ganske jevn kamp... Liverpool slo chelsea sist helg...
Men jeg satser på at barca klarer det...;)
gleder meg!!!! :p

Xavi
17th February 2007, 14:31
Jeg tror Giovonni dos Santos kan spille i Champions League nå? noen som vet noe mer om det?