PDA

Vis full versjon : Ronaldinho-ryktene

Xavi
29th January 2007, 21:43
Håper VIRKELIG at det er tomme rykter om Ronaldinho. INGEN kan erstatte han. Men drar han til AC Milan, kunne det jo blitt en byttehandel med Kaká pluss en GOD slump penger...

Barcatrygve
29th January 2007, 21:52
Syns ikke det burde være aktuelt.

deco88
29th January 2007, 22:02
må si at jeg egentlig ikke blir så skuffa vist Ronaldinho drar. Jeg, personlig, syns ikke at han er SÅ god liksom... Hadde ikke vært så gærnt å fått inn Kaka.. :)

ola
30th January 2007, 18:14
Nei jeg foretrekker også Ronaldinho isteden for Kaka...
Men Kaka hadde vært en Skikkelig god spiller og ha!!
men hvis Barca skulle fått ham hadde jeg aller helst foretrukket at de bare brukte mange penger for ham..

bola
31st January 2007, 17:21
Hva er det dere sier? Ronaldinho er jo helt klart best!!!!!han kan ikke forlate klubben........

Marvin
2nd February 2007, 13:40
Ronaldinho forsvinner vel ikke med det første, men tror neppe han blir karieren ut i Barca, tipper han drar til en engelsk klubb som neste stopp, men det blir først om leeeeenge.

Ingen kan erstatte han, fyren er jo en glede og se på, selv om han kanskje får mere oppassing nå en de første sessongene. ok, Kaka er god med ball han og..

Men det finnes bare en Ronaldinho :rolleyes:

Barcatrygve
2nd February 2007, 14:35
Sliter med å se for meg Ronaldinho i en engelsk klubb... Håper at han blir hos oss hele karrieren, men hvis ikke så skal vi ha en haug med penger + en god spiller som Kaka til gjengjeld

Ledezma
2nd February 2007, 17:00
Håper VIRKELIG at det er tomme rykter om Ronaldinho. INGEN kan erstatte han. Men drar han til AC Milan, kunne det jo blitt en byttehandel med Kaká pluss en GOD slump penger...

Det har vel ikke vært snakk om AC Milan.. Det er vel Inter Milan som har meldt innteress.. Eller?? :P:cool: Men jeg mener at ingen kan erstatte Ronnie når han er i form.. MEN jeg må si at jeg skjønner ikke helt hvorfor Rikjard lar Ronnie spillen når han er i dårlig form.

Xavi
10th February 2007, 22:20
Det har vel ikke vært snakk om AC Milan.. Det er vel Inter Milan som har meldt innteress.. Eller?? :P:cool: Men jeg mener at ingen kan erstatte Ronnie når han er i form.. MEN jeg må si at jeg skjønner ikke helt hvorfor Rikjard lar Ronnie spillen når han er i dårlig form.
det sto i FireFireTo, intervju med ronaldonho. Jeg får av en eller annen grunn madde firefireto blader i posten uten regning.