PDA

Vis full versjon : Valdés

rubakan
14th May 2007, 11:18
hei

barca er best,men valdes suger libarca burde kjøpe ny keeper:)

www.fcronaldinho10.piczo.com

Valdés
15th May 2007, 06:41
hei

Valdés suger? Synes Valdés har stått på sitt beste i år! Barca trenger ingen nye keepere nå som Valdés har blitt bedre. Han gjør kanskje feil, men det gjør jo alle keepere. Dida, van der Sar osv. Har jo gått rykter om at Ocar Ustari skal komme også da. Men om han kommer til å ertstatte Valdés, det tviler jeg sterkt på. Valdés har vært i Barca's A-lag siden 2002, så det skal mye til for å ta over plassen hans ;)

ola
16th May 2007, 16:07
Helt enig med Valdes! keeperen er mer enn bra nok!!!

Ledezma
19th May 2007, 23:56
hei

Suger Valdes?!! Har du i det hele tatt peiling på spansk fotball?! Valdes er en kepper i verdensklassen... Min mening er at han er bedre enn Casillas... De eneste kepperene som er bedre er Buffon og Cech

Camp Nou
20th May 2007, 16:06
Suger Valdes?!! Har du i det hele tatt peiling på spansk fotball?! Valdes er en kepper i verdensklassen... Min mening er at han er bedre enn Casillas... De eneste kepperene som er bedre er Buffon og Cech

Valdés suger? Synes Valdés har stått på sitt beste i år! Barca trenger ingen nye keepere nå som Valdés har blitt bedre. Han gjør kanskje feil, men det gjør jo alle keepere. Dida, van der Sar osv. Har jo gått rykter om at Ocar Ustari skal komme også da. Men om han kommer til å ertstatte Valdés, det tviler jeg sterkt på. Valdés har vært i Barca's A-lag siden 2002, så det skal mye til for å ta over plassen hans ;)

Valdés suger ikke, men det er da en eller to jeg kunne tenke meg i stedet.

Jeg mener Casillas er en bedre keeper og spanias beste. Valdés gjør for mange feil i løpet av sesongen. Feil som er avgjørende for kampene. Ref sist tabben som medfører at Bellamy gjør et bortemål i CL.

Valdés
22nd May 2007, 07:48
Selv om Cech og Buffon er bedre enn Valdés, for det syns jeg også, så ville jeg ikke hatt dem på laget. Kan ikke forestille meg en annen keeper på A-laget enn Valdés.

dejan
23rd May 2007, 14:02
Jeg mener at Barca trenger en ny keeper ! Valdes er ikke gå nokk. Han passer bedre til B-Laget :)

Camp Nou
23rd May 2007, 21:47
Dette handler mer om Valdés enn om Robben så denne er flyttet til egen tråd.

Ledezma
4th June 2007, 17:53
Jeg mener at Barca trenger en ny keeper ! Valdes er ikke gå nokk. Han passer bedre til B-Laget :)

Er du dum ?! Valdes på B-laget?! du har lite peiling skjønner jeg...!

dejan
5th June 2007, 16:00
Eh, Valdes tar alt for mange tabber. Han gjorde at barca tappte mot liverpool.
Håper vi får Coupet.

Valdés
5th June 2007, 18:43
Du kan ikke skylde på én spiller hver gang vi taper, og spesielt ikke keeperen. Ja, enig i at der skulle Valdés klart å ta ballen, men shit happens. Vi kan ikke skaffe en ny keeper bare fordi Valdés gjør en feil. Jeg tar et eksempel da, Eto'o får 7 sjanser i løpet av kampen, og bommer på alle. Og så klarer en spiller fra det andre laget å score, og kampen ender 0-1 til det andre laget. Har du da tenkt å skylde på Eto'o fordi at han bomma på alle sjansene, eller vil du gi skylden til Valdés? For hvem sin feil er det når Barca taper? Jo, HELE laget sin feil, ikke Valdés eller Eto'o. Det var bare et eksempel, for jeg mener at det ikke bare var Valdés sin feil at Barca tapte mot Liverpool, selvom det kan sees som det.

Og Valdés tar alt for mange tabber, sier du? Han er i ferd med å ta sitt andre Zamora-trofet HVIS han klarer å holde nullen i de to neste kampene! Han tar kanskje mange tabber, men minst tabber av de fleste keeperne i La Liga. Du burde se mer på statistikken og teknikkene før du åpner kjeften din om en ny spiller eller en ny keeper, for som Ledezma sa, du har ikke peil :)

ola
5th June 2007, 19:03
Valdés har et godt poeng der, Er Victor dårlig, fins det ikke gode keepere!

Crosas
7th July 2007, 23:50
Synes ikke vi kan klage på Valdes, han står på.
Han er vell en av verdens beste keepere !

Ledezma
11th July 2007, 17:32
Eh, Valdes tar alt for mange tabber. Han gjorde at barca tappte mot liverpool.
Håper vi får Coupet.

alt for mange tabber?! hvor mye er mange tabber for deg 1,2,3?? hvis du klarer å nevne 5 tabber av valdes forrige sesong så skal jeg være enig...
kanskje han gjorde en tabbe mot liverpool, men hvorfor sier du aldri noe når ronaldinho er ELENDIG i laaaaaaange peridoder?! dessuten så var hele laget forferdelig mot liverpool på camp nou..! PS! Vet du hvor gammel coupet er?! TENKTE MEG DET!!

Ledezma
11th July 2007, 17:35
Du kan ikke skylde på én spiller hver gang vi taper, og spesielt ikke keeperen. Ja, enig i at der skulle Valdés klart å ta ballen, men shit happens. Vi kan ikke skaffe en ny keeper bare fordi Valdés gjør en feil. Jeg tar et eksempel da, Eto'o får 7 sjanser i løpet av kampen, og bommer på alle. Og så klarer en spiller fra det andre laget å score, og kampen ender 0-1 til det andre laget. Har du da tenkt å skylde på Eto'o fordi at han bomma på alle sjansene, eller vil du gi skylden til Valdés? For hvem sin feil er det når Barca taper? Jo, HELE laget sin feil, ikke Valdés eller Eto'o. Det var bare et eksempel, for jeg mener at det ikke bare var Valdés sin feil at Barca tapte mot Liverpool, selvom det kan sees som det.

Og Valdés tar alt for mange tabber, sier du? Han er i ferd med å ta sitt andre Zamora-trofet HVIS han klarer å holde nullen i de to neste kampene! Han tar kanskje mange tabber, men minst tabber av de fleste keeperne i La Liga. Du burde se mer på statistikken og teknikkene før du åpner kjeften din om en ny spiller eller en ny keeper, for som Ledezma sa, du har ikke peil :)

endelig en som skjønner fotball!!!:D