Vis full versjon : Thierry Henry til Barça!
Jarlito
11th June 2007, 18:29
Får en meldig her om at jeg ikke har postet på en stund, så jeg får vel finne på noe da :) Leser nå i Mundo Deportivo at Thierry Henry er enig med Barça, og mangler bare ok fra Arsenal. For ett år siden var Henry verdt 40 mill. euro, men kan ant. gå for 30 idag, og Eto'o kan gå til AC Milan for 40. Blir det dette som skjer, er det helt fint for meg. Noen som vet noe mer om dette?
Camp Nou
11th June 2007, 20:15
Nettavisen skriver også dette.
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1106785.ece
Satser på at han erstatter Eidur da og ikke Eto'o................
Jarlito
12th June 2007, 11:52
Han sier selv nå at han ikke har noen avtale på gang, så da får vi vel bare vente og se hva han bestemmer seg for. De kjørte noe greier på TV3 idag tidlig her, men fikk ikke med meg starten, og siden det gikk på katalansk, forstod jeg lite. Spurte hun jeg bor med hva som ble sagt, men for henne er fotball like spennende som at Idol Ali ikke kan kjøre båt, hehe.
Ledezma
15th June 2007, 12:57
Henry sier dessverre at han ikke vil forlate Arsenal...:( Kunne tenkt meg Diego Milito til Barca, jeg :D
Jarlito
20th June 2007, 21:21
Jeg tror han kommer jeg.
Jarlito
22nd June 2007, 19:17
JEPP :) Nå er det over hele Europa, mangler bare offisiell melding fra Barça eller Arsenal.
Camp Nou
23rd June 2007, 09:16
Herlig!!
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1145462.ece
deco88
25th June 2007, 19:45
syns ikke henry er no god jeg.....:rolleyes:
Er ikke han god?? Henry er en av tidenes og Dagens beste angrepspillere!
YES!
Jarlito
26th June 2007, 18:21
Kan nesten ikke vente til seriestart. Toure inn, og Motta ut.. Nice. I tillegg så vil Dos Santos og Bojan Krkic få prøve seg på 1. laget også. Barça blir farlige :)
Crosas
7th July 2007, 23:42
Kan nesten ikke vente til seriestart. Toure inn, og Motta ut.. Nice. I tillegg så vil Dos Santos og Bojan Krkic få prøve seg på 1. laget også. Barça blir farlige :)
Helt enig, dette kommer til å bli et super år.
Håper Henry,Toure og Abidal finner formen i Spania, og viss vi får Milito som har erfaring i Spania. Så må jeg nesten si det igjen ; Dette blir et super år :D
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.